KiWiKo schreef:ja film en rl is echt een wereld van verschil
ben ik helemala met je eens

heb hem vorige week zatedag in rl gezien en dan loopt het kippenvel over je rug! het lijkt allemaal zo makkelijk voor dat paard.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pharagirlke schreef:sarabande schreef:Dus Phara is bovennatuurlijk begaafd dat ze op voorhand al weet hoe hij in het echt loopt
Ik hoef iig niet dit soort kulreacties te geven.
sarabande schreef:Je geeft al pagina's lang kul reacties gebaseerd op videobeelden, je weet helemaal niet waar je het over hebt.
Dus gewoon je voorlopig gedeist houden en het eerst zelf bekijken.
pharagirlke schreef:Ik zal het anders stellen zodat je begrijpt wat ik bedoel. Ik hoef iemand niet persoonlijk aan te vallen.
Of ik me al dan niet gedeist houd is niet aan jou om te beslissen. Als je mensen wil commanderen stel ik voor dat je een job zoekt die je dat toelaat. Misschien dat een hoop mensen het van je pikken maar ik niet.
pharagirlke schreef:Op de proeven die hij loopt tiens.Ik vind Totilas nooit ontspannen overkomen. Dat een paard dat aan het werk is niet met het koppie laag loopt weet ik ook, maar over het algemeen vind ik Totilas altijd erg strak in de gehele bovenlijn.
En dat is meestal een teken van spanning. Dan val ik weer terug op dat opgekropte en die strakke rug die hij er altijd op na houd.
HF: een paard moet los zijn, ook in zijn bovenlijn, dat heb ik Totilas nog niet zien doen, iig niet in de proeven.
sarabande schreef:pharagirlke schreef:Op de proeven die hij loopt tiens.Ik vind Totilas nooit ontspannen overkomen. Dat een paard dat aan het werk is niet met het koppie laag loopt weet ik ook, maar over het algemeen vind ik Totilas altijd erg strak in de gehele bovenlijn.
En dat is meestal een teken van spanning. Dan val ik weer terug op dat opgekropte en die strakke rug die hij er altijd op na houd.
HF: een paard moet los zijn, ook in zijn bovenlijn, dat heb ik Totilas nog niet zien doen, iig niet in de proeven.
Ach iemand die dit soort uitspraken baseert op video beelden en daar ook nog gelijk in wil hebben, heeft weinig feeling met de werkelijkheid, vooral over de eigen kennis en observatie vermogen.
pharagirlke schreef:Sarabande: Als jouw dag goed wordt van die conclusie moet je het daar vooral bij houden hoor.We zullen een afspraak maken. Ik negeer je, tot jij leert om te reageren op de inhoud, en niet op de persoon. Goed?
Modie: waarom weet ik altijd alles als laatste
Rhodos schreef:Ik ben benieuwd! Moet je wel wel je best doen objectief te gaan kijken. Videocamera kan je wel thuislaten en een plekje op rij 1 inpikken.
Wanneer is Mechelen?
Rhodos schreef:Tis te hopen dat dit topic niet zo lang blijft doorlopen, stuur me met de tijd maar een PB.
Nee, hoorMijn "waarneming" zet ik gewoon in dit topic. Daarom ga ik ook kijken, tenminste als Totilas aan de start verschijnt.
Maar ik wilde toch al naar Mechelen.
Jullie 'date' kan ook wel via PB toch?
Dank voor je "hint"![]()
KiWiKo schreef:wat het met Totilas is, is dat je hem in het echt voelt![]()
Je VOELT het paard......... en gevoel voel je niet op een filmpje
Je kent het wel, soms komt er iemand binnen in een ruimte vol feestgangers, en alle aandacht gaat uit naar die persoon..... zonder dat die er wat dan ook voor doet..... die komt slechts binnen![]()
zo is dat met Totilas ook........ Paard neemt je mee..... paard pakt je............ je kan er niet omheen als je daar bent![]()
Het paard is het middelpunt van de belangstelling zodra hij binnenkomt........ en er is geen weg omheen, hij eist het op!
nobility schreef:Precies, het was inderdaad genieten in Assen! Iemand het inrijden gezien? Ik wel, niet alles. Maar wat ik heb gezien was echt toppie. Heerlijk los in de aanleuning, los in het lijf, super ontspannen.Totaal geen getrek of gepluk. Vervolgens zet ie m meer aan het werk en zonder enige moeite begint dat paard te dansen en nog steeds ontspannen. Ik was al fan maar nu nog meer. Ik zeg bij deze, ga Totilas in real life bekijken! Zegt veel meer dan een foto of een filmpje. En ja de mensen die het niet mooi vinden, dat kan. Ieder zn mening.
sarabande schreef:pharagirlke schreef:Op de proeven die hij loopt tiens.Ik vind Totilas nooit ontspannen overkomen. Dat een paard dat aan het werk is niet met het koppie laag loopt weet ik ook, maar over het algemeen vind ik Totilas altijd erg strak in de gehele bovenlijn.
Ach iemand die dit soort uitspraken baseert op video beelden en daar ook nog gelijk in wil hebben, heeft weinig feeling met de werkelijkheid, vooral over de eigen kennis en observatie vermogen.