Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KiWiKo schreef:Die is mooi
Goofy44 schreef:horseyfries schreef:Wat een non-antwoord zeg?
Als je A zegt, zeg dan ook B hé!
Dat laat ik aan jou over.Citaat:Of is je theoretische kennis niet gelijk opgaand met je praktijkkennis
en aangezien dit plaatje van dit paard niet in je boek staat kun je
het niet zeggen???
Dat is waarschijnlijk eerder jouw probleem. Projectie heet dat.
Voor liefhebbers van Piaffe en Passage op video, klik op onderstaande link:
http://www.dressageworld.de/
Kies: Richten Sie mit.
Je kan nu kiezen tussen Piaffe en Passage.
Goofy44 schreef:Mijn mening van de schimmel in Piaffe is, dat het geen echte goede Piaffe is. (andere argumenten).
Goede Piaffes zoals het hoort, zijn schaars aan het worden. Als je prive werkt en niet (meer) aan de wedstrijdsport doet of verbonden bent aan een academische rijschool, dan gaat ook niet altijd alles volgens het boekje. Het volgende moment of de volgende dag kun je het opnieuw proberen. Er is geen sprake van moeten winnen of verliezen. Het is ook niet erg om iets onvolkomen te doen. Het streven is de perfectie te behalen.
Paardentango schreef:Goofy 44, wie was Nestier ?
Leefde in dezelfde tijd als Pluvinel? Opvallend at er alleen gesproken wordt over heren in de geschiedeinis, de dames die opvielen werden als curiositeit aangemerkt. Ben benieuwd of daar iets interessants over te vinden is. Vrouwen en paarden, dan krijg je namelijk, Anky uitgezonderd maar die houdt (te) veel van Sjef, maar dan zou je paarden kunnen krijgen die ik ook in NL op een sportstal heb gezien.
Er zouden ook andere trainingsmethodes uitgekomen zijn, en wie weet was er minder metaal nodig dan nu ' normaal' is. Zoals heden reden zelfs Gueriniere en Steinbrecht niet.
Als er een God is, dan komen alle geloven toch op hetzelfde uit.... liefde ? en daar zijn mannen niet altijd bedreven in. De interpretaie is anders.
Paardentango schreef:Misschien is dit verhaal te zwaar voor hier en met ik het weghalen?
Reden was Bonfire-Anky-LDR-onderdrukking
Piaffe- tecnische analyse, of het plaatje, Goofy verwoordt dit heel aardig dat een vrouw beinvloed wordt door wat ze hoort, niet wat ze ziet.
Apart topic daarover? Vrouwen en paarden.... ? (ik draaf door)