Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
annagerds schreef:ow sorry ahahaha het leek namelijk zo dat je naar voren viel .
probeer dan vooral je schouders wat naar achteren te doen
@mywishmax ow, dan verschilt dat per pony denk ik want op mijn
manege gaat dat heel anders soms
Cynn_x schreef:Ik heb momenteel geen foto's om te laten beoordelen en ben er zelf niet al te goed in, maar ik wilde even zeggen dat ik het topic al een tijd meelees en er ontzettend veel van leer.En ook dat er zo leuk met iedereen om gegaan wordt. Er wordt duidelijk opbouwende kritiek gegeven, niet om iemand de grond in te boren maar om je er bewust van te maken wat je doet met je paard en je echt te helpen. Ik vind dat vergeleken met anderen topics op bokt echt heel tof, dat het ook nog op een normale en vriendelijke manier kan!
meganproperx schreef:http://www.youtube.com/watch?v=y45k5kSCars
heeft er iemand tips voor mij?
Ik rijd kanjer nu sinds half februari.
normaal is hij er lui en hangt hij heel erg met zijn hoofd in de teugels, vandaag deed ie dat niet!![]()
hij is niet heel goed aan mijn been dus gebruik ik zo nu en dan mijn zweep..ik ben niet goed in mikken en sla dus steeds op het dekje..niet erg, hij reageert erop
die klap die je 3x ofzo hoort is dus mijn zweep..volgensmij is het geluid een beetje versterkt ofzo want ik sla echt niet zo hard als het klinkt
tips zijn welkom! wees een beetje lief