Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ireen_ schreef:Tja, maar dat gaat je als zadelmaker gegarandeerd klanten kosten.. En een slechte naam opleveren.
Ireen_ schreef:Tja, maar dat gaat je als zadelmaker gegarandeerd klanten kosten.. En een slechte naam opleveren.
Djayra schreef:Ten eerst wat is te zwaar ??
En ben van mening dat mensen dit zelf heel goed kunnen in schatten.
Al eeuwen lang rijden mensen paard wat denken jullie van de middel eeuwen mannen in harnassen
Met zwaarden en dan ook nog hun eigen gewicht wat dachten jullie dat dat weegde toen in die tijd ??
Dus ja
En vind het eigelijk balangrijker dan mensen eens ten eerste gaan kijken naar hun dressuur rijkunsten
Want hoe tegenwoordig iedereen rijd zijn ook de hoog nodige opmerkingen over te maken.
Want de bedoeling hoe de dressuur bedoelt is is ver te zoekken
Waar is de HARMONIE,takt ritme en regelmaat bij vooral wetstrijdruiters.
Ben van mening dat als een voller persoon beter zn paard rijd (op de manier waar deze ooit voor gemaakt is) zelfs meer verdiend op een paarden rug te zitten.
Dan iemand van 1.65 lang en 60 kilo bijv
Appelmoes_11 schreef:Djayra schreef:Ten eerst wat is te zwaar ??
En ben van mening dat mensen dit zelf heel goed kunnen in schatten.
Al eeuwen lang rijden mensen paard wat denken jullie van de middel eeuwen mannen in harnassen
Met zwaarden en dan ook nog hun eigen gewicht wat dachten jullie dat dat weegde toen in die tijd ??
Dus ja
En vind het eigelijk balangrijker dan mensen eens ten eerste gaan kijken naar hun dressuur rijkunsten
Want hoe tegenwoordig iedereen rijd zijn ook de hoog nodige opmerkingen over te maken.
Want de bedoeling hoe de dressuur bedoelt is is ver te zoekken
Waar is de HARMONIE,takt ritme en regelmaat bij vooral wetstrijdruiters.
Ben van mening dat als een voller persoon beter zn paard rijd (op de manier waar deze ooit voor gemaakt is) zelfs meer verdiend op een paarden rug te zitten.
Dit is dus echt al duizend keer herhaald...
Djayra schreef:Ben van mening dat als een voller persoon beter zn paard rijd (op de manier waar deze ooit voor gemaakt is) zelfs meer verdiend op een paarden rug te zitten.
Djayra schreef:Al eeuwen lang rijden mensen paard wat denken jullie van de middel eeuwen mannen in harnassen
Dus ja
Onassa schreef:Djayra schreef:Al eeuwen lang rijden mensen paard wat denken jullie van de middel eeuwen mannen in harnassen
Dus ja
En jij kan ons vertellen dat die paarden toen met 20 jaar nog lekker soepel liepen ofzo?
Jij weet dus dat die paarden daar toen totaal geen hinder van hebben ondervonden.....knap hoor.
Colway schreef:Tut tut tut, beetje sarcasme mag ook niet meer?
Ik zit in de hulpverlening ja, hoezo? Mag je dan geen uitgesproken mening hebben? Ik discrimineer niemand hoor. Ik spreek ouders wel aan overigens als hun kind te dik is.
Heb je interesse in een fotoshoot? Mag via PB![]()
Laat je niet zo kennen zeg
Colway schreef:uiteraard weet ik de achtergrond van dat kind. waarom zou aanspreken van ouders niet goed zijn dan? Daar ligt vaak de bron al voor later overgewicht of overgewicht op kinderleeftijd. lijkt me niets mis mee om dat bespreekbaar te maken. En nee, ik wind daar geen doekjes om, maar spreek die zorg gewoon uit om vervolgens te kijken wat we daaraan kunnen doen of doorverwijzen. En ja, ik geef geregeld het advies om i.p.v een kind te belonen met MacDonalds een lesje Zumba te doen bijv. Of een kind aan te melden voor sport