Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
papagroom schreef:Weet je....ik ga nu wat heel gevaarlijks zeggen.......de bitlozen boomlozen....ijzerlozen.....de lozen in het algemeen dus,is ook een bepaald slag volk,waar ik me niet tussen thuis voel......zonder te generaliseren...maar het zijn wel allemaal mensen van de alternatieve kant....althands in mijn omgeving...laten we het er dus maar op houden dat het wat vergelijk baar is met vroeger.....ik was van de zundapp,en niet van de puch.
Arabesk schreef:Tendance schreef:Arabesk: Ik hoop alleen niet, dat je daadwerkelijk jezelf en je omgeving ook zo ziet.
Misschien dat je ernaar streeft, maar denk niet dat dit realistisch is.
Ik was al bang dat mensen de humor er niet van in zouden zien en het te serieus zouden nemen
Arabesk schreef:Tendance schreef:Arabesk: Ik hoop alleen niet, dat je daadwerkelijk jezelf en je omgeving ook zo ziet.
Ik was al bang dat mensen de humor er niet van in zouden zien en het te serieus zouden nemen
Daan_Ordeal schreef:papagroom schreef:Weet je....ik ga nu wat heel gevaarlijks zeggen.......de bitlozen boomlozen....ijzerlozen.....de lozen in het algemeen dus,is ook een bepaald slag volk,waar ik me niet tussen thuis voel......zonder te generaliseren...maar het zijn wel allemaal mensen van de alternatieve kant....althands in mijn omgeving...laten we het er dus maar op houden dat het wat vergelijk baar is met vroeger.....ik was van de zundapp,en niet van de puch.
Ik rij bitloos maar een van mijn paarden en mijn pony staan op ijzers en ze krijgen dekentjes op. En als ik moet kiezen tussen Zundapp en Puch kies ik ook voor ZundappJe generaliseert wel, en niet terecht.
Twiggy2008 schreef:Ik wacht nog steeds op iemand die mij kan laten zien/overtuigen wat er zo onvriendelijk zou zijn aan een Marylot sidepull (bitloze optoming) en zijn inwerking, want ik heb 'm tot op heden niet kunnen ontdekken.
Danique_G schreef:Twiggy2008 schreef:Ik wacht nog steeds op iemand die mij kan laten zien/overtuigen wat er zo onvriendelijk zou zijn aan een Marylot sidepull (bitloze optoming) en zijn inwerking, want ik heb 'm tot op heden niet kunnen ontdekken.
Ik vind geen enkele optoming onvriendelijk. Ik vind er een aantal niet gunstig voor het paard als de ruiter harde handen heeft. Net zoals met een sidepull, niet elk paard vind het fijn om die druk rond het hoofd te hebben, ook al is het redelijk zacht.