Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Whinnylando schreef:Je gevoel is eigenlijk (heel overdreven gezegd) meeschommelen met de buik van het paard.
Heino schreef:Whinnylando schreef:Je gevoel is eigenlijk (heel overdreven gezegd) meeschommelen met de buik van het paard.
Ik voel 't altijd aan het "naar beneden zakken" aan een kant. Als ik rechts naar beneden ga, moet ik rechts drijven wil ik dr passen ruimer hebben. Want op dat moment komt dr rechterachterbeen naar voren
W_W schreef:En wanneer gebruik je deze manier van dijven?
Mijn paard is wat sloom met draven, ze zou iets meer voorwaarts mogen. Zou je bij haar met beide benen drijven of juist links-rechts...
Weet elke ADB instructeur van dit links rechts drijven?
Bets schreef:W_W schreef:En wanneer gebruik je deze manier van dijven?
Mijn paard is wat sloom met draven, ze zou iets meer voorwaarts mogen. Zou je bij haar met beide benen drijven of juist links-rechts...
Weet elke ADB instructeur van dit links rechts drijven?
Ik zou eerst werken dat paard dus electrisch word aan been, dus eerst reactie vragen, zo niet hoppa met 2 benen aan drijven en moet ie zowat vliegen (bij wijze van) ik ben daar heel erg consequent in. Dus ik zou met dat tactmatisch drijven dan even laten voor wat het is. Ik zou me eerst gaan verdiepen dat je paard de impuls in orde krijgt zodat je aanleuning ook fijn word dat je goeie verbinding krijgt vanuit de achterhand naar voren toe.
Ik weet niet of er een instructeur is die dat weet van tactmatisch drijven.