Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SinneJ schreef:Rijdt er eigenlijk iemand van jullie boomloos? Ik ben op zich blij met mijn zadel hoor, maar ben oprecht geïnteresseerd in de invloed dat zo'n zadel heeft op je zit enzo en of het even fijn/fijner africhten is.
DarkoFoitzik schreef:ik ben het ook eens met Babootje, dit vind ik de taak van de staleigenaar. toch wil ik het zelf ook gezegd hebben anders voelt het achterbaks.
DarkoFoitzik schreef:ik heb een andere vraag. wat doen jullie als iemand een paard in jullie ogen echt mishandeld tijdens het rijden? daarmee bedoel ik 2 lang intensief doorrijden, hoofd op de brost getrokken en dan slaan/schoppen? beest is helemaal wit bezweet en gaat af en toe in de staak. dan wordt het dier weer in zijn bek getrokken en verder geschopt. dit gebeurt onder de noemer modern dressuur. zeggen jullie hier wat van of niet?
DarkoFoitzik schreef:ik ben het ook eens met Babootje, dit vind ik de taak van de staleigenaar. toch wil ik het zelf ook gezegd hebben anders voelt het achterbaks.
DarkoFoitzik schreef:Het is uiteindelijk toch jouw naam die op de deur staat. Als er dan iemand zo rijdt bij je op stal is het jouw imago dat naar de knoppen is als mensen komen kijken. Ik kan me voorstellen dat je financiële schade dan groter is.
ChocooPrins schreef:Maar wat is de grens van mishandelen vraag ik mij dan af.
Voor de 1 ligt dat heel anders dan iemand anders.
Ik heb af en toe wel eens dat mijn maag draait van de dingen die ik zie.
ChocooPrins schreef:Maar wat is de grens van mishandelen vraag ik mij dan af.