LoveUggs schreef:Vervelend probleem Michelle! Ik lees wat dat betreft alleen ff mee. Zadels heb ik weinig verstand van namelijk..
Even een kleine update, Gas loopt goed, been is veeeel dunner, maar zoals Joolien mij gezegd heeft en ik het idd met haar eens ben had ik er graag een DA bij gezien.. Ik zit nu een beetje met een dilemma.. Eigenaar wil HEEL rustig opbouwen (bejaarden gymnastiek zoals ze het noemt), en wil dus rustig beginnen met 10 min draf per keer.. (Half uurtje rijden) Ik daar in tegen blijf liever rustig stappen tot zijn been weer helemaal slank is.. Volgens zijn eigenaresse zie ik spoken en is zijn been niet (dat kleine beetje) dik meer maar toch... Mijn gevoel zegt niet doen.. Waar moet je dan naar luisteren.. Je gevoel of de eigenaar die haar paard al 20 jaar heeft..?
ongelofelijk...
Als ik in jouw schoenen stond zou ik er over na gaan denken of je nog wel met hem aan het werk wilt. Ik zou hier iig geen fijn gevoel bij hebben, ik vind het namelijk onbegrijpelijk dat dit paard nog steeds geen da heeft gezien. Echt ongelofelijk...