Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snoevie schreef:waarom afwegen?
ik weeg niet eens af,ik draag hem gewoon ondanks de hoofdpijn.
suuzepuus schreef:ik draag hem ook ookal heb ik een braaf paard en vertrouw ik hem, het blijft een dier n die stoeprand kun jij met je valtechnieken niet ontwijken hoor. sommige mensen hebben domme pech als ze verkeerd vallen maar anderen heb ik gen medelijden mee. je denkt dat jou niks kan overkomen.....
Snoevie schreef:waarom afwegen?
ik weeg niet eens af,ik draag hem gewoon ondanks de hoofdpijn.
laatst een zeer goede ruiter van een erg braaf paard zien vallen.
en ja Larasilver,die vertrouwde haar paard ook helemaal en kan erg goed rijden.
jouw opmerkingen getuigen niet echt van kennis,sorry
wat een onzettend domme opmerking: ik heb het volste vertrouwen in mijn paard dus kan ik niet vallen
mijn pony is super braaf,schrikt nooit en ik heb het volste vertrouwen in haar.
toch draag ik een cap,omdat het wel een dier blijft.
Snoevie schreef:waratje,voor jij op een paard stapt,maak je dan allerlei afwegingen?heb je last van je cap,past hij niet oid?
beantsje schreef:@larasilver
Weleens gezien wat er gebeurt als het paard zelf valt? Dan heb je niet zoveel aan je valtechniek...
zap schreef:Ik snap het nog steeds niet: je hebt geen last van je cap... waarom doe je hem dan niet gewoon op?? Ook al kan je nog zo goed vallen, het kan altijd goed fout gaan!
En inderdaad, een stoeprand/bakrand kan je niet altijd ontwijken in je val...
@Lara_silver.. je draagt geen cap omdat je KAN vallen. Klinkt niet heel logisch toch?
Lara_Silver schreef:beantsje schreef:@larasilver
Weleens gezien wat er gebeurt als het paard zelf valt? Dan heb je niet zoveel aan je valtechniek...
Ten eerste: wat moet je in godsnaam wel niet uithalen om een paard aan het vallen te krijgen? Ten tweede: mijn pony staat enorm stevig op zijn benen en valt niet zomaar om, zeker niet van een simpele struikelpartij. Gebeurd dat bij jou dan vaker, dat paarden onder je uit vallen ofzo?Ten derde: ik draag op vreemde paarden altijd een cap, dus naast dat je opmerking een beetje raar is, is hij niet eens van toepassing op mij.
Lara_Silver schreef:beantsje schreef:@larasilver
Ten eerste: wat moet je in godsnaam wel niet uithalen om een paard aan het vallen te krijgen? Ten tweede: mijn pony staat enorm stevig op zijn benen en valt niet zomaar om, zeker niet van een simpele struikelpartij. Gebeurd dat bij jou dan vaker, dat paarden onder je uit vallen ofzo?Ten derde: ik draag op vreemde paarden altijd een cap, dus naast dat je opmerking een beetje raar is, is hij niet eens van toepassing op mij.
willemlover schreef:dit vind ik echt nergens op slaan!
een paard of pony kan altijd vallen! ik heb het zelf meegemaakt met jody mn bijrijdpaardje. en ik lag dr onder. gelukkig kon ik snel wegkruipen maar dat ter zijde. Jody staat hartstikke stevig op dr benen. maar als zij uitgleid of te diep door de bocht heen gaat of iets in die richting. en ze gaat onderuit. dan heb je veel problemen als je net verkeerd onder het paard terecht komt. en dan heeft het niets met de stevigheid van de paarden of pony's te maken. een mens valt toch ook wel eens? als hij/zij struikeld. ook mensen die heel gezond zijn en stevig op hun benen staan vallen. dus joun opmerking vind ik nergens op slaan.