Viennanova schreef:Dat vind ik ook, deze dieren lopen meerdere uren per dag en zijn inderdaad de "cash cows". Maarrrrr, op het moment dat ik een eigen paard heb, gaat niemand mij vertellen of ik wel of niet op mijn paard kan gaan zitten. Er kan hooguit geadviseerd worden. Ik zou met mijn gewicht ook veel te zwaar zijn volgens bijna iedere moraalridder hier in het topic. Ik kan echter wel in balans zitten, heb een paard wat bij mijn postuur past en die 4 keer in de week met plezier aan het werk gaat voor mij met mijn dikke kont.
Overigens; zoek de bokker "snoeppig" eens op. Die zou volgens bijna iedereen niet op paard mogen, maar stuurt wel verdienstelijk Lichte tour/Midden tour.
Ik heb al topics van Snoeppig gezien en ben daarin ook erg eerlijk geweest, ook over haar gewicht.
Daar komt bij dat ik de argumentatie nogal overtrokekn vindt: stuurt verdienstelijk door Lichte/Midden tour, ik ken er velen die dat ook doen, met of zonder goed gewicht, dat wil nog niet per definitie zeggen dat je goed bezig bent en goed rijdt, maar dat is een andere discussie en ik bedoel hier ook niet mee dat Snoeppig niet goed rijdt..
Ik bedoel dat ik dit argument onder de noemer:"sumoworstelen is een sport en dus zijn sumoworstelaars gezond" wil plaatsen.