Tegenwoordig ben ik gelukkig een stuk meer 'Calm and Assertive'.

Dus daar ben ik dan ook wel trots op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Paintlinger schreef:Vroeger was ik relatief makkelijk kwaad te krijgen door mijn paard (stom eigenlijk).
Tegenwoordig ben ik gelukkig een stuk meer 'Calm and Assertive'.
Dus daar ben ik dan ook wel trots op
( gelukkig overheersen de momenten dat het goed gaat de laatste tijd en rij is superlekker
)
, niet altijd even goed maar dat is dan weer een van mijn trekken. maar hier ga ik me pas zorgen over maken als ze overgewicht heet (A)
Femke16 schreef:fijn om te zien dat ik niet de enige ben die wel eens net wat strenger moet zijn en haar gedult verliest.
Ik moet dan ook wel bekennen dat mijn geduld bij bepaalde maandelijkse momenten iets minder is dan 'normaal' .
Ben laatst wel een beetje heel erg tegen haar uitgevallen (op wedstrijd nog wel) is alweer een dikke maadn terug en heb er nog steeds zon spijt van. Verwen haar alleen maar, ghehe... ze weet het zelf vast niet meer, maar voor mezelf is het een beetje een goedmakertje... sorry pems(emma, mijn paard), maar ook ik ben niet perfect...
ik voel me dan daarna ook meteen schuldig en kijk na t rijden ook meteen haar mond 3x na enz.