Babootje schreef:Hahahaha, nou dan moet je je onderschrift maar es aanpassen. Schutte zadels ken ik wel. Ben ook bij Ninon geweest destijds, maar ze had bij de zadels die er waren om te proberen, geen passende voor die van mij. Bij de Schutte zadels worden de onderdelen (uit Engeland) geleverd en door Ninon geassembleerd (eigenlijk op dezelfde manier als bij Arno Brandt). Ninon kan veel aanpassen, maar ook weer niet alles. Ik vond haar overigens wel een vakvrouw. Heeft ruim de tijd voor ons genomen, ook al kochten we uiteindelijk geen zadel.
Ik had eerder slechte ervaring met een op-maat-gemaakt zadel. Past het dan niet of ben je niet tevreden over het eindresultaat, dan heb je een hele discussie en zie het zadel (en je geld) maar weer es terug te krijgen. Omdat er tussen de modellen die er waren geen geschikt model zat, en aanpassen ook maar beperkt mogelijk is, heb ik het dus niet aangedurfd.
Ik pas dan liever "eindresultaten" en zit daar een goede tussen, ben je wel meteen klaar en loop je niet het risico dat het zadel toch niet goed is. Heb nu een Albion SLK.
Hahaha dat is dr wedstrijdnaam dus die verander ik lekker niet!
Albion *kwijl* helaas lag t op die van mij voor geen meter. Ninon is ontzettend eerlijk en heel serieus. Problemen lost ze op of ze regelt t met je. Niets meer dan lof.
Ze had verwacht dat t ff zou duren voor t zadel goed lag omdat paard niet heel makkelijk is qua bouw. Maar was een kwestie van ff beetje bijvullen en gepiept! Moeders heeft net mijn (derde) ritje met m'n nieuwe zadel op de film gezet. Zya loopt er fijn mee weg, ik nog wat zoekende naar mijn zit maar zadel ligt als n huis.
Na t rijden ook overal nat onder t zadel behalve op de plek die hoort vrij te liggen. En dat is dr rug+rugspieren!