cp112 schreef:Die van mij is zo goed getraint, die loopt zelfs in vrijheid nageeflijk
..
Die van mij is zo goed getraind, die loopt zelfs in vrijheid nageeflijk
..
Sorry, ff geintje, kon het niet laten
Hm .. geintje misschien.. Of toch niet?
Je paard loopt hier niet onder het zadel, terwijl dit een rijden-topic is..
Wel vind ik de tweede foto bijzonder, omdat je paard duidelijk achter de loodlijn loopt.
Ik vind dat wel bijzonder. Misschien lopen paarden GRAAG achter de loodlijn als er iets moeilijks gevraagd wordt.
Zoiets van 'het wordt moeilijk --> dan achter loodlijn'.
Ik weet het niet.. Maar deze bijdrage zorgt er wel voor dat ik me iets begin af te vragen..
Zou het misschien daarom juist zo moeilijk zijn om dat neusje er naar voren uit te rijden?
Dak voor je bijdrage! Ook al denk je misschien dat je bijdrage een geintje is .. je bijdrage stemt MIJ in ieder geval weer tot nadenken.
Dank je wel!

zoals ik al zei.. ze was lang niet zo fijn als "normaal".. had vandeweek een dag dat ik in de spiegel zag dat ze de schouders er op zette en achter de billen aantrok, hoe kleiner ik de volte maakte en haar een beetje activeerde hoe hoger de achterbeentjes aangetrokken werden naar voren.. alsof ze niet meer naar achter uitzwaaiden!.. En zo mooi rond ze in de hals kwam.. *kwijl*
Ik ben een mietje.. als ik weet dat ze ergens last heeft dan werk ik overal wel een beetje aan maar dan neem ik ook makkelijk genoegen met minder.. (dus ook met stukken dat ze uit galop valt en zich van het achterbeen afduwt in draf en dan niet "onder" mij blijft maar net dat stukje "over het tempo" gaat. tsja.. oliebol happens
)

.. maar verschil van beweging, naar voren gaan en nageeflijkheid in t algemeen voelde ik DIRECT (ze kauwde ook gelijk vele malen minder "overdreven" op het bit dan ze een uurtje daarvoor deed)

)