TEGEN bitloos rijden

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Somebitch

Re: TEGEN bitloos rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 09:14

Ik begrijp ook niet echt waar die ophef voor nodig is. :o
Ik bedoel, het is fijn als iemand bitloos rijdt, maar hij/zij moet toch lekker zelf weten wat hij/zij met haar eigen paard doet?

Als ik bijvoorbeeld niet van springen hou ga ik springen toch ook niet afkeuren?

Maarja.. Denk dat je het toch altijd wel zal blijven houden. :j

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 16:55

Somebitch schreef:
Je begrijpt het nog steeds niet lijkt wel. Er wordt alleen gevraagd WAAROM en niet dat ze dat niet mag zeggen. :?

Overigens vind ik de reactie van Electra misselijkmakend en moest ik daar gewoon op reageren van mezelf. :o

Wil jij misschien even precies aangeven, wat er misselijkmakend is aan mijn opmerking? Ik ben mij namelijk van geen kwaad bewust :D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 17:10

Air schreef:
Ik heb nergens gezegd dat ik haar begrijp, alleen dat het voor Tendance een normale zin is, lezen is ook een vak.
Het heet geen discussie meer als er alleen een mening in wordt gegooid.

Tendance, als je het anders had omgeschreven als je het echt fel bedoelde kunnen we niks mee. Zou mooi zijn als er per persoon een ander limiet aan felheid mag worden bereikt voor het fel is. :+
Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom er op die zin, netzoals al je zinnen, nadruk moet worden gelegd. Helemaal dit, het is een loze opmerking waar niemand wat aan heeft. En door al die uitroeptekens komt alle tekst anders over dan je het blijkbaar zelf bedoelt, heb je zelf ook geen profijt van.

Goh, jij schrijft dat Tendance altijd veel uitroeptekens gebruikt en dat dit normaal is voor haar, dan is de conclusie dus: dit is geen felle reaktie, maar een gewone, normale reaktie van Tendance. Hoe weet jij dat Tendance veel uitroeptekens gebruikt? Verder vind ik het onzin, dat jij de opmerking van Tendance een "loze opmerking" noemt. Wie bepaalt wat een loze opmerking is? Ik vind teksten met smileys, vooral deze: :+ ook vaak nutteloos, maar goed, dat bepaalt de schrijver nog altijd zelf. :D

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:03

Ben het stiekem wel een beetje met Electra eens, maar goed we gaan maar weer ontopic..

Wie vind het onzin, dat ik het onzin vind, dat mensen tegen het bit zijn?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:26

Electra63 schreef:
Air schreef:
Ik heb nergens gezegd dat ik haar begrijp, alleen dat het voor Tendance een normale zin is, lezen is ook een vak.
Het heet geen discussie meer als er alleen een mening in wordt gegooid.

Tendance, als je het anders had omgeschreven als je het echt fel bedoelde kunnen we niks mee. Zou mooi zijn als er per persoon een ander limiet aan felheid mag worden bereikt voor het fel is. :+
Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom er op die zin, netzoals al je zinnen, nadruk moet worden gelegd. Helemaal dit, het is een loze opmerking waar niemand wat aan heeft. En door al die uitroeptekens komt alle tekst anders over dan je het blijkbaar zelf bedoelt, heb je zelf ook geen profijt van.

Goh, jij schrijft dat Tendance altijd veel uitroeptekens gebruikt en dat dit normaal is voor haar, dan is de conclusie dus: dit is geen felle reaktie, maar een gewone, normale reaktie van Tendance. Hoe weet jij dat Tendance veel uitroeptekens gebruikt? Verder vind ik het onzin, dat jij de opmerking van Tendance een "loze opmerking" noemt. Wie bepaalt wat een loze opmerking is? Ik vind teksten met smileys, vooral deze: :+ ook vaak nutteloos, maar goed, dat bepaalt de schrijver nog altijd zelf. :D

Inderdaad, voor Tendance haar doen. Maar dat maakt het nog geen normale reactie, dat zei ik ook al.
Kwestie van lezen.
Beetje apart overigens, je begrijpt Tendance helemaal met haar opmerking, maar als er iemand anders zo'n opmerking maakt dan snap je er niks meer van. Wie bepaalt wat onzin is?
(Reaktie = reactie overigens :) )

Tendance: Ik vind het geen onzin, vind het alleen een beetje raar. Je bent dus tegen verschillende meningen.
Je wil zelf ook in je waarde gelaten worden.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:01

Nee, ik ben niet tegen verschillende meningen. Ik vind best, dat je zelf mag kiezen, waarmee je rijdt, maar ik vind het onzin, dat iemand tegen met bit rijden is. Als ik dit zelf ook slecht had gevonden, dan had ik het toch niet gedaan?
Als ik er ook maar enigszins in kon komen, dat met bit rijden onzin zou zijn, dan zou ik mezelf toch ook onzin vinden.
Maar een ander respecteren, die het onzin vindt, dat kan ik heel goed, maar daarvoor hoef ik het niet met een anders mening eens te zijn toch?

En air, ik ben dus niet normaal... Goed hoor, dat zal ik ook nooit zeggen! Gelukkig ben ik niet normaal, want anders..... ach laat ik me daar maar niet over uitweiden.
Nu moet ik ook heel eerlijk zeggen, dat ik de mening van de 1 over mijzelf en mijn manier van schrijven belangrijker vind, dan wat een ander erover zegt.

Wat ik wel vervelent vint en dat is in zijn algemeen, dus niet op de man af, dat er gezeurt wort over of er ergens een d een t of een k of c moet staan.
Uit je smile lees ik af, dat air het als grapje bedoeld, maar er zijn zo veel mensen, die het serieus menen!

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:03

En overigens vind ik het ook best, dat mensen fel op mij reageren. Per slot is een discussie iets waarbij emotie toch altijd een rol blijft spelen.
Helaas wordt hier wel regelmatig, vind ik, te snel op afgekapt.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:07

Ach Tendance, Air mag best mijn foutjes verbeteren, dan heb ik weer wat geleerd, ik zit op mn phone, dus ik ben al blij dat ik een bericht kan typen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:08

Tendance schreef:
En overigens vind ik het ook best, dat mensen fel op mij reageren. Per slot is een discussie iets waarbij emotie toch al,tijd een rol blijft spelen.
Helaas wordt hier wel regelmatig, vind ik, te snel op afgekapt.

Nee, er wordt snel getemd ;)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:22

Air schreef:
Oh wacht, dus wanneer jij een mening hebt, en anderen hebben een andere mening, dan is jou mening onzin.
En dat is een uitleg :+

Sinds wanneer is dat veranderd?

Omdat je zo graag foutloos schrijft: na een , (= komma) komt (bijna) nooit het woordje: en. Tevens is het jouW mening :D .
Sorry, ik kon het niet laten. Ik zie hier zoveel berichten voorbij komen met ontzettend veel taalfouten en dan wil je mij op het woord reaktie/reactie pakken? Dat lijkt een beetje op zoeken, maar misschien vergis ik mij?

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:34

Air schreef:
Electra63 schreef:
Wat is er fel aan? Normale zin toch van Tendance?

Klopt, ze typt altijd met uitroeptekens. :+

Gelukkig doelde ik daar niet op :=
Laatst bijgewerkt door Jellebie op 20-02-12 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:37

Tendance schreef:
Zullen we dan nu maar gewoon verder gaan met de discussie in plaats van dat we gaan mieren over of iemand iets wel iets feller brengt dan een ander.
Ik was er gewoon flauw van, dat de één wel mag zeggen dat ie iets onzin vindt en dat een ander gelijk moet indammen.
En nu vind ik dat sommige mensen niet zo kleinzerig moeten doen.
Mijn excuses bied ik toch niet aan, want dat vind ik onzin. Per slot lezen jullie mijn post gewoon als fel, terwijl die niet zo bedoeld is, dat is eigenlijk niet mijn probleem.

Mischien moet JIJ eens goed gaan lezen, zoals je eerder tegen mij zei. Ik heb niet gezegd dat zij het niet onzin mag vinden, ik vroeg me alleen af waarom. Ik snap het probleem niet helemaal....

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:38

Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoor. Maar misschien moet je je dan toch eens wat inlezen in wat smileys betekenen. Als ik je daar op had willen pakken had ik er wel een }> achter gezet. Het was gewoon een mededeling bij mijn post, aangezien reaktie behoorlijk oud is.
Ik ga toch niet alleen op iemand reageren omdat er ergens een spelfout staat?
Vind het juist fijn als iemand mij op een spelfout wijst, wil mijzelf graag verbeteren en niet al stoppen met leren ;)

Tendance: Zou een saaie boel wezen als iedereen helemaal normaal is. :') Ik bedoelde het in de zin van normale reactie - pittige reactie.
Imo is de mening dan nog geen onzin, dat is wat anders dan slecht vinden. Het geen onzin vinden betekend niet dat je het met die mening eens hoeft te zijn, maar dat je die mening respecteert.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:40

Ik ga dit topic weer verlaten. Er worden hier zoveel steken onder water gegeven, nadat er vriendjes worden bijgehaald, daar heb ik geen zin in.
Air, jij mag mij PB-en over die taalfouten en de rest, dan kunnen wij daar verder over discussiëren.
En Somebitch, van jou wil ik graag nog wel weten wat er nu misselijkmakend was aan mijn opmerking? Want die snap ik echt niet. Maar doe maar via PB, dan vervuilt dit topic verder niet.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:42

Ik ben bang dat je nu echt dingen ziet die er niet zijn. := Maargoed, tot ziens dan.

xElinexStone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:51

Stel je bent van jezelf hard in je hand. En je weet dat je dat bent en je besluit dan om bitloos te gaan rijden. Is het dan niet juist slecht voor de neus vraag ik mij af?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:58

xElinexStone schreef:
Stel je bent van jezelf hard in je hand. En je weet dat je dat bent en je besluit dan om bitloos te gaan rijden. Is het dan niet juist slecht voor de neus vraag ik mij af?

Ja, een harde hand verandert niet bij een ander optoming. Is geen oplossing dus.

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:11

xElinexStone schreef:

Tja, tuurlijk is dat slecht voor de neus, maar net zo slecht en mischien ook wel slechter voor de mond.

xElinexStone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:13

MaritAriel schreef:
xElinexStone schreef:

Tja, tuurlijk is dat slecht voor de neus, maar net zo slecht en mischien ook wel slechter voor de mond.

Ja dat is waar. Maar ik bedoel dat het niet gelijk de oplossing moet zijn. Maar de mond is inderdaad wel gevoeliger dan de neus denk ik...

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:14

xElinexStone schreef:
Ja dat is waar. Maar ik bedoel dat het niet gelijk de oplossing moet zijn. Maar de mond is inderdaad wel gevoeliger dan de neus denk ik...

Dat denk ik ook

Eleanne16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:16

Denk ik ook

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:51

MaritAriel schreef:
Tendance schreef:
Zullen we dan nu maar gewoon verder gaan met de discussie in plaats van dat we gaan mieren over of iemand iets wel iets feller brengt dan een ander.
Ik was er gewoon flauw van, dat de één wel mag zeggen dat ie iets onzin vindt en dat een ander gelijk moet indammen.
En nu vind ik dat sommige mensen niet zo kleinzerig moeten doen.
Mijn excuses bied ik toch niet aan, want dat vind ik onzin. Per slot lezen jullie mijn post gewoon als fel, terwijl die niet zo bedoeld is, dat is eigenlijk niet mijn probleem.

Mischien moet JIJ eens goed gaan lezen, zoals je eerder tegen mij zei. Ik heb niet gezegd dat zij het niet onzin mag vinden, ik vroeg me alleen af waarom. Ik snap het probleem niet helemaal....

Lees ook even de rest die ik gepost heb. Ze geeft in haar bericht al aan, wat daar de reden voor is. Dus is de waarom vraag niet nodig en een echte waarom vraag was het ook niet, maar maakt niet uit we houden erover op.

Vind het wel jammer als mensen met de zoon van de heer gaan schreeuwen, maar dat moet ook ieder voor zich weten. Ik zou het alleen niet doen, maar dat heeft tevens met mijn geloof te maken.
Ik zou ook nooit met de Allah schreeuwen/schrijven als zijnde het een uitroep, maar dat heeft voor mij met respect te maken. Moet ook een ieder voor zich weten, maar als iedereen hier dan toch zijn gevoel over het schrijven van de ander uitspreekt, dan doe ik het ook even!

Zullen we nu weer ontopic?

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:53

Air schreef:
Tendance: Zou een saaie boel wezen als iedereen helemaal normaal is. :') Ik bedoelde het in de zin van normale reactie - pittige reactie.
Imo is de mening dan nog geen onzin, dat is wat anders dan slecht vinden. Het geen onzin vinden betekend niet dat je het met die mening eens hoeft te zijn, maar dat je die mening respecteert.

Dan verschillen we hierover duidelijk van mening, maar dat zal er mede mee te maken hebben, dat ik met andere ogen tegen het bit aankijk, dan jij.
Dan is namelijk het hele begrip en gevoel erbij anders.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:54

Electra63 schreef:
Ik ga dit topic weer verlaten. Er worden hier zoveel steken onder water gegeven, nadat er vriendjes worden bijgehaald, daar heb ik geen zin in.
Air, jij mag mij PB-en over die taalfouten en de rest, dan kunnen wij daar verder over discussiëren.
En Somebitch, van jou wil ik graag nog wel weten wat er nu misselijkmakend was aan mijn opmerking? Want die snap ik echt niet. Maar doe maar via PB, dan vervuilt dit topic verder niet.

Hey niet weggaan!!!!!

Overigens is mijn ene paard gevoeliger op de neus, dan op de mond, die kan druk op de neus echt niet hebben. Vind een bit geen probleem, maar heb dus ook wel een keer met touwhalster geprobeerd, want je wilt weten waarover je het hebt, maar die ging stijl omhoog en kon het echt niet hebben.
Kreeg daarbij hulp van iemand, die al een aantal jaar verdienstelijk (heeft haar paarden goed aan het lopen) met touwhalster rijdt, of hoe jullie die dingen ook noemen.
Laatst bijgewerkt door Tendance op 20-02-12 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:57

Tendance schreef:
Lees ook even de rest die ik gepost heb. Ze geeft in haar bericht al aan, wat daar de reden voor is. Dus is de waarom vraag niet nodig en een echte waarom vraag was het ook niet, maar maakt niet uit we houden erover op.

Vind het wel jammer als mensen met de zoon van de heer gaan schreeuwen, maar dat moet ook ieder voor zich weten. Ik zou het alleen niet doen, maar dat heeft tevens met mijn geloof te maken.
Ik zou ook nooit met de Allah schreeuwen/schrijven als zijnde het een uitroep, maar dat heeft voor mij met respect te maken. Moet ook een ieder voor zich weten, maar als iedereen hier dan toch zijn gevoel over het schrijven van de ander uitspreekt, dan doe ik het ook even!

Zullen we nu weer ontopic?

Ze gaf wel wat aan, maar in mijn ogen niet genoeg om het meteen onzin te kunnen noemen. Daarom snapte ik nog steeds niet helemaal wat ze daar onzin aan vond en dat daar dis verde achter zat.