Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Imitador schreef:Waarom zou dit een onzinnige discussie zijn? Alsof we helemaal niets weten en daarom helemaal niets mogen zeggen?? Het is toch juist goed dat er ten alle tijde kritisch wordt gekeken, vooral naar de groep die voor velen een voorbeeld vormen?
Omdat ik zelf geen kinderen heb, mag ik geen mening hebben over hoe de buurvrouw met haar kind omgaat? Terwijl ik, weliswaar als leek, kan zien dat het niet goed gaat (is een voorbeeld hoor)? Tuurlijk wel. En het is maar goed dat er mensen zijn die hun ogen open houden, zo is er tenminste vooruitgang en blijven ook de mensen die al jaren in de top zitten of mensen die al jaren jureren scherp.
horseyfries schreef:Imitador schreef:Waarom zou dit een onzinnige discussie zijn? Alsof we helemaal niets weten en daarom helemaal niets mogen zeggen?? Het is toch juist goed dat er ten alle tijde kritisch wordt gekeken, vooral naar de groep die voor velen een voorbeeld vormen?
Omdat ik zelf geen kinderen heb, mag ik geen mening hebben over hoe de buurvrouw met haar kind omgaat? Terwijl ik, weliswaar als leek, kan zien dat het niet goed gaat (is een voorbeeld hoor)? Tuurlijk wel. En het is maar goed dat er mensen zijn die hun ogen open houden, zo is er tenminste vooruitgang en blijven ook de mensen die al jaren in de top zitten of mensen die al jaren jureren scherp.
Als je hier als leek denkt te zien dat het niet goed gaat, als alle kenners in de wereld het fantastisch vinden, dan moet je als leek misschien toch eerst wat meer leren voordat je oordeelt.
Want dat zou hetzelfde zijn dat jij als leek kritiek hebt op de buurvrouw terwijl de hele kinderbescherming haar als voorbeeld neemt hoe een kind op te voeden.
horseyfries schreef:Imitador schreef:Waarom zou dit een onzinnige discussie zijn? Alsof we helemaal niets weten en daarom helemaal niets mogen zeggen?? Het is toch juist goed dat er ten alle tijde kritisch wordt gekeken, vooral naar de groep die voor velen een voorbeeld vormen?
Als je hier als leek denkt te zien dat het niet goed gaat, als alle kenners in de wereld het fantastisch vinden, dan moet je als leek misschien toch eerst wat meer leren voordat je oordeelt.
Want dat zou hetzelfde zijn dat jij als leek kritiek hebt op de buurvrouw terwijl de hele kinderbescherming haar als voorbeeld neemt hoe een kind op te voeden.
pharagirlke schreef:Zucht... Je verdraait het gelijk het je uit komt. Iemand begint over KWPN keurmeesters en jij zegt "zijn ze dan nu wel kenners nu hij GOEDGEKEURD is." Maar Totilas is niet goedgekeurd, hij is erkend.
Ik vraag me af hoe iemand die bokt zo haat er zoveel tijd op kan spenderen
_San87_ schreef:Ik kan me niet herinneren dat er ruiters en amazones op het hoogste niveau zijn geweest die elkaar openbaar afkraken... Anky en Isabelle zijn concurrenten, maar gaan ontzettend goed met elkaar om.
Misschien heb ik ook wat gemist, maar ik merk vooral gezonde concurrentie en dus geen achterbaks gewauwel. Dus ik vraag me af hoe representatief geluiden van de concurrentie zijn?
pharagirlke schreef:Ja, dat is een spreekwoord waar jij wel eens wat van mag leren. Ik begon niet over dat exterieur dat was San met haar keurmeesters, dus daar moet je niet tegen mij over beginnen. Ik corrigeerde je enkel.Of je moet leren lezen, of je moet beter nadenken voor je gaat typen.
Het gaat bij mijn weten bij keuringen trouwens niet enkel over exterieur maar ook over beweging en gebruik van het lichaam.....
horseyfries schreef:Moet ik het in het vervolg gaan quoten voor je het wijzigt?