Wanneer stop je, of ben je gestopt?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Re: Wanneer stop je, of ben je gestopt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 17:30

ik ben gestopt op de manege toen ik een verzorgpony en daarna een verzorgpaard kreeg. Daar leerde ik veel meer van en kostte minder als de manegelessen dus was een duidelijke keuze.
Rijd nu weer op een manege doordat ik verhuist ben. Als ik de kans heb een eigen paard te kopen zou ik haar stallen op deze manege, maar zou ik wel stoppen met de manegelessen.

LouuZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:47

Ik stop nooit met paardrijden, haha(A)

Maaar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:40

Ik rij nog steeds (bij de manege, 1x in de week)
Maar daarnaast rij ik ook op een andere stal, op verschillende paarden/ponys. (1x in de week)
En heb ik 2 verzorgpaarden. Maar ik blijf wel bij de manege doorlessen, dit is zo'n goede manege, met leuke paarden, en onze les is altijd super gezellig Lachen

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:44

Toen ik verzorgpaarden had vroeger stopte ik nog niet bij mijn manege, omdat ik daar geen les had. Toen ik mijn eerste eigen paardje kreeg ben ik daar gestopt omdat ik naar een andere stal wilde. Ook had ik het gevoel daar wel uitgeleerd te zijn. Heb er heel veel van geleerd maar op een gegeven moment kom je op een manege en op manegepaarden niet meer veel verder. Maargoed dat is natuurlijk mijn mening Schijnheilig

Roos_Marijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 17:13

toen ik een verzorgpony kreeg ben ik gestopt bij de manege. Daarna weer verder gegaan met mn verzorgpony bij de ponyclub Lachen

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 17:20

ik denk dat misschien als ik het druk krijg volgend jaar met studeren heel misschien stop maar tot nu toe ben ik nog niet uitgeleerd en ben ook heel blij met de mentaliteit van onze manege's rijd. Nu rijd ik ook op een pensionstal 2x in de week een merrie bij maar vindt het op de manege nog altijd superleuk!!

hiltsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 17:30

Ik ben begonnen op mijn 7e en gestopt toen ik 10 was, doordat ik van het paard viel in rengalop en tegen de muur van de bak viel..blauwe rug....ik was nog jong en het dier ging in rengalop en ik raakte voor het eerst echt in paniek en kan het me nog zo voor me zien (nu ben ik 17)

Maar vorig jaar heb ik op dezelfde manege stage gelopen voor school (ik doe dierverzorging) en kwam ik over mijn angst heen...de laatste dag van stage, heb ik daar gereden met de andere stagiaire en ik was weer helemaal verkocht..dus nu rij ik weer ongeveer sinds de zomervakantie!

en ik heb het gevoel dat ik nog HEEL veel kan leren..

Ik vind maneges altijd heel erg gezellig (vooral de onze) en je komt er snel in contact met andere mensen..

dus ik zou blijven, maar dat moet je natuurlijk zelf beslissen Knipoog

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 17:35

Ik ben gestopt op de manege, omdat ik met m'n verzorgpony bij een ponyclub wilde rijden. Dus moest ik kiese manege of lessen met me verzorgpaard. Aangezien ik niet meer zoveel leerde op de manege had ik de keuze snel gemaakt. Ben nu erg blij dat ik voor m'n vp heb gekozen, want ik heb nu al zoveel geleerd!

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 17:39

Ik ben gestopt op de manege omdat ik met mijn verzorgpony 2keer in de week priveles zou gaan rijden.
En aangezien mijn ouders het in die tijd betaalden, zeiden ze dat ik een keuze moest maken.
Toen heb ik voor de priveles gekozen.
Nu kom ik zo nu en dan nog eens mij rijden op de manege, wat ik ook heel erg gezellig vind!

gothicpizza6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 22:45

watdanhe schreef:
*schraapt keel* Hier komt mijn levens verhaal :D

Ik reed 2/3 jaar op manege nibbixwoud, vond het echt een bagger manege, maar het ging mij om het paardrijden toen.. Ben ervanaf gegaan toen mijn moeder van het apard afviel en een open botbreuk had (ben toen trouwens wel een tijdje doorgereden maar later was ik echt té bang) Ben toen shetjes gaan verzorgen&rijden, heb heel erg veel van geleerd en ook mijn vertrouwen in paarden teruggekregen. Het waren nogal kleine shetjes dus ben na 2 jaar gestopt... heb toen een nieuwe verzorgshet gezocht (ook gevonden) Maar rijd daar ook la niet meer op.. Wou toen héél graag een eigen paardje, mocht niet van min ouders dus ging maar op paardrijles, deze keer bij een andere manege. Ga daar denk ik ook vanaf.. Ik hou gewoon van paarden.. Niet van paardrijen..! := (tenminste niet in een les.. Wil gwoon zelf weten wat ik kan/ga/wil doen ;))

ik heb ook een slechte ervaring met deze manege. ik ben veel van me gevallen daar omdat ze altijd fris waren. ik rij nu op een andere manege en ook nog op me werk en ik begin weer me vertrouwen terug te krijgen. op welke paarden reden jij en je moeder? wil je dat pben (hoeft niet hoor ik ben alleen benieuwd) ik ree daar op furias, unique, demiro, paar keer op leonardo, heel even op speedy, champ (die vond ik wel leuk), chanel (ook leuk), 1x op poppeye, 1x op bono, droopy (vond ik geen leuke pony) en meer weet ik even niet meer.

littlegun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:07

Wel een heel oud topic

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 09:12

Ik zet hier een slotje, dit is een heel oud topic :-)