Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Onbewust word ik helemaal slap en dan merk je beneden pas dat ik alles heb losgelaten of dat ik op de grond lig. Mijn fjord blijft ook altijd naast me staan als ik er naast lig (tot nu toe 6 maal) Hij kijkt me dan aan en lijkt te willen zeggen; waarom lig je daar?
sindsdien laat ik ze toch maar los.
Miss_Malfoy schreef:Euh kunnen jullie daar over denken op het moment dat je valt?
Als ik val gaat het zo snel en hard, het paard heeft het op dat moment zo bont gemaakt dat het me weinig meer kan schelen wat 'ie gaat doen.
Ik ten minste wel altijd. Lara_Silver schreef:Miss_Malfoy schreef:Euh kunnen jullie daar over denken op het moment dat je valt?
Als ik val gaat het zo snel en hard, het paard heeft het op dat moment zo bont gemaakt dat het me weinig meer kan schelen wat 'ie gaat doen.
Ik val ook vaak snel en hard, maar echt je kunt enorm helder nadenken in zo een moment!Ik ten minste wel altijd.
Miss_Malfoy schreef:De laatste keer dat ik viel dacht ik: "Ok deze pismerrie is dus echt naar de kl*ten, denk maar niet dat ik er nog opstap."
Ze is trouwens nog 5 minuten als een gek aan het rennen en bokken geweest, vasthouden had niet geholpen, dan was ik meegesleurd.
In de wei laat ik ook altijd los, paardje hoeft niet onnodig pijn te lijden en als het wegrent kan het toch nergens heen, maar buiten houdt ik me vast, geen zin in een ongeluk.
Lara_Silver schreef:Miss_Malfoy schreef:De laatste keer dat ik viel dacht ik: "Ok deze pismerrie is dus echt naar de kl*ten, denk maar niet dat ik er nog opstap."
Ze is trouwens nog 5 minuten als een gek aan het rennen en bokken geweest, vasthouden had niet geholpen, dan was ik meegesleurd.
Hahaha dat is wel veel om te denken in 2 miliseconden!
In zo een geval is loslaten idd het beste.In de wei laat ik ook altijd los, paardje hoeft niet onnodig pijn te lijden en als het wegrent kan het toch nergens heen, maar buiten houdt ik me vast, geen zin in een ongeluk.

Een keer begon een pony te steigeren, echt om dwars te doen. Toen ben ik er af gevallen maar heb wel de teugels vastgehouden. Ik ben rechtgesprongen en haar een opdonder gegeven. Ze heeft het nooit meer gedaan
Eowyn3003 schreef:als hij jou er heeft afgebokt zou je het erg vinden als ie een ruk krijgt in zijn mondEen keer begon een pony te steigeren, echt om dwars te doen. Toen ben ik er af gevallen maar heb wel de teugels vastgehouden. Ik ben rechtgesprongen en haar een opdonder gegeven. Ze heeft het nooit meer gedaan