Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
miek140 schreef:de lol?

ff uitstappen met zijn 3tjes ( 2 rondjes door de bak en vond ik t genoeg omdat ik achter t zadel zat en dat echt niet te vaak moet )
maar mijn paardje vond t geweldig
kon je gewoon merken
maar zoiets moet geen dagelijkse ritueel worden., maar ff stappen kanw el hoor Pauline schreef:Ik zag een paar dagen terug ook 2 meiden die op 1 paard zaten,om 12u in de brandende zon...nou, dat is echt imo niet leuk voor dat paard, die heeft het ook warm.
Het kan,maar je moet wel in de gaten houden of je paard het echt leuk vindt, samen op een shet vind ik dus echt niet lief en kunnen
suleilitha schreef:Moet het paard daar dan de dupe van worden, dat de baas zo nodig melig moet worden????? Laat mij maar saai zijn dan. Ik vermaak me wel op een andere manier.

suleilitha schreef:Moet het paard daar dan de dupe van worden, dat de baas zo nodig melig moet worden????? Laat mij maar saai zijn dan. Ik vermaak me wel op een andere manier.
Pauline schreef:Ik zag een paar dagen terug ook 2 meiden die op 1 paard zaten,om 12u in de brandende zon...nou, dat is echt imo niet leuk voor dat paard, die heeft het ook warm.
Het kan,maar je moet wel in de gaten houden of je paard het echt leuk vindt, samen op een shet vind ik dus echt niet lief en kunnen