. Maargoed, het gaat dus over stroef maken van je zadel. Ik rijd denk ik liever met een leren zitvlak, dan dat ik mijn zadel ga waxen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maargoed, het gaat dus over stroef maken van je zadel. Ik rijd denk ik liever met een leren zitvlak, dan dat ik mijn zadel ga waxen
. Zeker op wedstrijd als hij dan net zijn rug wat strak zet. Misschien blijven mijn onderbenen ook wel makkelijk plakken, heb jij een idee of het zou werken Kaatjemuts? 
Fleurtje100 schreef:Zou dat spul ook werken voor wiebelende onderbenen?
Het ene paard zit inderdaad lastiger dan het andere. Ik heb ORUN 1e fase gedaan en kon op alle paarden een stuk netter zitten dan mijn eigen paard. Zeker op wedstrijd als hij dan net zijn rug wat strak zet. Misschien blijven mijn onderbenen ook wel makkelijk plakken, heb jij een idee of het zou werken Kaatjemuts?
Liek_ schreef:Ik heb het ook wel eens gebruikt, de haft wax dan, gewoon te koop bij de ruitersportzaak voor ongeveer een tientje. Makkelijk eraf te krijgen met warm water, drama dus omdat ik dat niet had
Vond het verschrikkelijk trouwens, kon mijn benen amper nog bewegen. Heb het na een keer gebruiken dus weggegeven. Dan maar wiebelbenen
kaatjemuts schreef:Liek_ schreef:Ik heb het ook wel eens gebruikt, de haft wax dan, gewoon te koop bij de ruitersportzaak voor ongeveer een tientje. Makkelijk eraf te krijgen met warm water, drama dus omdat ik dat niet had
Vond het verschrikkelijk trouwens, kon mijn benen amper nog bewegen. Heb het na een keer gebruiken dus weggegeven. Dan maar wiebelbenen
dan heb je er teveel op gedaan
Maar ik vond het daarnaast 1 grote kliederboel worden en dat was ook al een reden om het weg te geven

Nou ja, je moet er van houden. Beetje vreemd! Shadow0 schreef:Zijn jullie allemaal ook zo principieel tegen rijbroeken met kunstleren zitvlak?
wendy_x schreef:Shadow0 schreef:Zijn jullie allemaal ook zo principieel tegen rijbroeken met kunstleren zitvlak?
ik vind die krengen voor geen meter zitten dus ja daar ben ik tegen
Sorry.
[/quote]
er zijn mensen die ze fijn vinden, dan moeten die ze dragen 
daNiielle_ schreef:Ik ben er niet tegen.
Het is gewoon nogal triest dat iedereen daar ineens hulpmiddelen voor nodig hebben.
Ja zo kun je over veel dingen beginnen, maar laten we het nu maar gewoon bij het stilzitten houden.
Kom op zeg, jullie zijn toch geen stelletje beginners? Wanneer je op concours wil, hoor je ook gewoon stil te kunnen zitten.
Ik vind het echt te grappig voor woorden.Sorry.
daNiielle_ schreef:Ik ben er niet tegen.
Het is gewoon nogal triest dat iedereen daar ineens hulpmiddelen voor nodig hebben.
Ja zo kun je over veel dingen beginnen, maar laten we het nu maar gewoon bij het stilzitten houden.
Kom op zeg, jullie zijn toch geen stelletje beginners? Wanneer je op concours wil, hoor je ook gewoon stil te kunnen zitten.
Ik vind het echt te grappig voor woorden.Sorry.