Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
runningkawa schreef:Maar lucky, bot woekering komt wel meer voor dan dat het mooi glad geneest
kogels met uitsteeksels daaraan zijn een goed voorbeeld daarin
En net als kiwiko heb ik nog nooit een paard van een 3 hko naar een 1 zien gaan.
Wel paarden die een 3 hebben en daar gewoon nooit last van hebben
Ik zou dus ook graag de foto's zien van de 3 naar de 1
Maar zegt dus echt niets over het regeneratievermogen. Een geheelde breuk is zelfs sterker dan gewoon bot. Zo effectief is zelfs de regeneratie. Woekering is echt wel iets anders.

runningkawa schreef:Ga ik ook eens joint saver proberen
Krijgt nu glucosamine speciaal van de groene os op aanraden steffi van der laarse (ook niet goedkoop maar weet niet wat jointsaver kost)
Werkt wel, maar geen verbeterd bot en ook niet helemaal rad.
Dus alles waarmee hij geen artrose meer heeft, geen haken, geen kanalen enz, graag
vincenza schreef:runningkawa schreef:...........en zelf stoppen methet te accentueren dan vergeet het paard ook dat ie iets mankeert
) voor HOEVEN te halen is er ook geen checkmoment.Luckystory schreef:KiWiKo schreef:ik ben bijna 40 geworden en onnoemelijke botbreuken verder.......... heel star![]()
![]()
daarnaast was ik gedurende de laatste 10 jaar wekelijks met meerder paarden op meerdere klinieken.......... en daar heb ik meerdere foto's gezien.........
BOT genereert niet, nooithet groeit aan elkaar, het doet wat het wil...
maar het woekerten dat is nooit, nimmer goed.
Artose is niet te verhelpen.......... wat eenmaal weg is is weg..........
zo ja dan moet je dat heel snel gaan vertellen, dan ga je goed geld verdienen
En de aarde is plat want de horizon is recht???
Dream on.![]()
Jou denkproces is hoe men in de Middeleeuwen tot conclusies kwam. "Ik zie iets, dus conclusie: Het is zo."
Ik dacht dat we de verlichting al gehad hadden.![]()
Als je zo overtuigd bent van je gelijk, dan blijf je maar in je waan.
Maar ga dan ook geen leugens zitten schrijven.
Een stelling als 'bot regenereert niet' is gewoon een flagrante leugen.
(Dat omstandigheden het in het geval van artrose zelden toelaten is iets anders.)
That's all.
runningkawa schreef:Als dat kan dan zie ik hele goede handel.Dus jou paard met eerst een 4 op de foto, daarvan verdwijnen de kanaaltjes op de foto en gaan naar bijv een 2tje?
detour schreef:Ik zou zo graag zulke foto's willen zien want het wordt wel geroepen dat paarden beter worden maar de bewijzen worden nooit getoond.Blijf een bord voor je hoofd houden. Rontgenfoto's bewijzen meer dan jouw visie, Kiwiko!
Ook dan staan de reguliere artsen emt een bek vol tanden..
Homeopathie kan meer dan je denkt, ik heb het bewijs!