__PSM__ schreef:Zeabiscuit schreef:
Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen, maar ik ga toch een gokje wagen..
Ik vind jouw paard wat beknopt aan doen, volgens mij heeft hij best wel een fijne bovenlijn, maar is het wel heel belangrijk om hem in zijn rug lekker los te houden, dit houdt dus in, laag rond, maar wel met het neusje eruig, en dan flink schakelen zodat hij uiteindelijk heel fijn van voren gaat opstijgen, lekker opwaarts dus..
Ook heel veel buigen, volte openen, sluiten slangenbogen en alle andere buigoefeningen zoals schouder voor enzo mee pakken, ik denk dat als je heel veel buigoefeningen doet, je daar straks heel veel profijt van hebt met lengtebuiging enzo...
Hihih ben benieuwd, want ik vind jouw paard tot nu toe wel de moeilijkste...
Misschien moet Zeabiscuit eerst maar leren erop te blijven zitten

webster543 schreef:@VValar : mooi type paard (met bloed op??). Sterk afhellend achterhand, mooie hoge halsaanzet, ruime schouder. Wat kort in de lenden met precies een beetje een zwakke rug. Ook de "hanken" zijn wat steil. Ik denk dat hij altijd wel ver ondertreedt. Ik zou hem veel balkenwerk laten doen, zodat hij goed leert scharnieren en tergelijker tijd zijn rug sterk maakt.
Bedankt webster voor je uitleg. Komt er het dichste bij in de buurt!

Het zal wel komen omdat de foto's allemaal uit verschillende periodes komen, een paar zijn van de zomer 07 , ander aantal van januari etc. En dan ook nog een paar waar die dus nog geschoren is.