runningkawa schreef:jasmijn!! Hallo! iemand thuis?
Ja hoor! Joehoe
runningkawa schreef:Ik heb het niet over deze meneer alleen
Ik ook niet, ik heb het over geanalyseer van foto's in het algemeen.
runningkawa schreef:Hoe vaak is al gezegt dat die prestaties gehaald worden doordat het punten heden den dage niet meer klopt
Al wordt het hier duizend keer gezegd, ik vind het te kort door de bocht om te stellen dat de jurering helemaal niet deugt. Ruiters in de top, zeker diegene die daar al jaren rijden, zijn daar niet gekomen doordat ze alleen maar bij sinterklaasjury's hebben gereden. Isabell Werth bijvoorbeeld scoort anders ook nog steeds goed, die rijdt al jaren aan de top en heeft vaak hele degelijke paarden. Ik vind dat zij haar paarden niet met voorbeenzwaaien voorstelt. Dus dat voorbeenzwaaien altijd scoort, daar ben ik het niet mee eens.
Dit zei ik daarover:
jasmijn78 schreef:(alhoewel jurering natuurlijk altijd een punt van discussie blijft, maar dan hebben we het wel over details. Als een paard een hele proef zo loopt als op de foto, dan zal dat echt niet scoren)
runningkawa schreef:En ja, er zijn filmpjes, van deze meneer en andere en ja, die hebben ook al de revue gepasseerd op bokt, en ja, dan ga je janken...want dan zie je dat het niet toevallig 1 slecht getimde foto is. Maar dat is al 1000000 keer gezegt in dit topic, maar telken weer geleuter over moment opnames...zucht....
Dat die filmpjes er zijn geloof ik zeker. Gribaldi in Las Vegas bijvoorbeeld was duidelijk geen succes. Maar werd ook als zodanig beoordeeld door de jury. Maar ik vind dat enkel een foto te weinig ruimte biedt voor discussie. Klopt dit plaatje? Nee. punt. En deze discussie hier is wel gebaseerd op die ene foto. En wellicht heb jij wel verder gekeken dan je neus lang is en verschillen wij gewoon van mening. Een hoop anderen baseren hier in dit topic wel slechts hun mening op basis van dit ene plaatje.
Zouden we hier een fimpje bediscussieren, dan zou dat al heel anders zijn.