"Aan De Teugel"-hype..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

trustHim

Re: "Aan De Teugel"-hype..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 09:19

er zijn bij ons op stal (pensionstal) ook genoeg ouderen die verschrikkelijk rukken en plukken soms zelfs met stang en trens. dit op comando van instructie. heb zelfs de handen wel eens tot de schouder zien gaan. en daar wordt ik dus echt misselijk van! kinderen weten soms nog niet beter maar volwassenen...... ik heb een x les gehad van een instructice die van het pluk en trek werk was en dus met les 2 al een hele strakke stoot aan mijn pony hing, door mijn eigen onervarenheid met privelessen enz heb ik ong 3 maanden zo gelest, tot mijn pony ervandoor ging als ik wilde rijden. ben daar subiet mee gestopt en overgestapt op andere methode

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 09:20

Ook volwassenen hoeven niet beter te weten..

Je hebt volwassenen die dus nog maar pas rijden.. Die helemaal niet weten of wat ze doen nu goed is of fout.. Maar de instructrice zegt het dus het zal wel goed zijn. Ja

Dan heb je nog de volwassenen die al jaren lang dezelfde slechte instructeurs hebben.. En tja, dan weet je ook niet beter..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 09:22

Kopt, instructrice Mien Pluk rijd wellicht Z.
Dus die plukt vrollijk een de stang.
Mensen die lager rijden kijken tegen haar op want ze is al Z...en zien dat plukken resultaat geeft....

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 09:23

deze volwassenen weten echt beter, hebben namelijk voor deze instuctie dezelfde gehad als ik, maar resultaat komt dan niet snel genoeg dus is het een slechte lesgeefster Knipoog een van de dames heeft ook orun gedaan en rijd al vanaf kind

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 09:24

Ik had het over volwassenen in het algemeen. Tuurlijk zijn er volwassenen die liever het snelst vooruitgang boeken en helaas op de verkeerde manier..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 09:58

Oud topic, slotje.