Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ken een aantal voorbeelden, zij waren 1000 euro lichter en het paard was nog slechter dan voor de tijd.
Betteke schreef:Citaat:Ken een aantal voorbeelden, zij waren 1000 euro lichter en het paard was nog slechter dan voor de tijd.
1000 euro voor 3 dagen?? Dat is van horen zeggen vermoed ik en klopt absoluut niet. Je kan die man niks vinden, er is niks mis met (veel) geld verdienen, maar hier wordt zwaar overdreven. Mijn paard is 2 weken in training geweest in Belgie bij AdB en ik moest (heel) ver onder de 1000 euro betalen.
Daar zat dus stalling, voer en training 2x per dag bij in, plus 3 dagen prive-les.
Ik vind deze post neerkomen op zwartmakerij.
Citaat:Wel een beetje beter lezen graag. Ik heb ook niet gezegd dat hij 1000 euro vraagt voor 3 dagen!
sammie75 schreef:Ik ben het eens dat AdB niet de enige is die dit je kan vertellen, en dat hij net doet of hij dat wel is ben ik ook mee eens.
Maar iedereen die ik ken die les bij hem neemt zijn info aan en verder trekt niemand zich wat aan van zijn grootheidswaan.
Dus laat dan diegene die niet bij hem lest dit a.u.b. dan ook niet doen.
Ik vind het nl. niet waard als iemand met negatief gedrag zoveel aandacht krijgt.
Ik ben blij te horen als een paard lekker in zijn vel zit, en dat nog eens bewijst in de wedstrijden.
(met of zonder AdB)
Bets schreef:Nee dat kan DresslOver. Maar ken jij instructeurs die met probleempaarden werken (problemen als HKO/Spat/Kissingspines noem maar op) en die dus ook resultaten behalen dat paard weer zuiver loopt en weer lekker in vel komt te zitten.
Ik persoonlijk ken er dus wel maar zijn bij mij maar op 1 hand te tellen helaas.
Kijk ik zou graag daar meer van willen weten, en eventueel aan namen willen komen, gewoon om mensen door te kunnen verwijzen. Want er is echt nog veel vraag naar helaas. Helaas paarden die dus al mankementen hebben. Maar ook die geen mankementen hebben en ook bij me terecht komen. Ik ken namelijk maar paar namen maar hoe meer dat ik er ken of goeie verhalen van hoor, des te beter! Graag zelfs.
DresslOver schreef:@Spot; dan kijk je gewoon niet goed, want ze zijn er wel degelijk! en meer dan jij nu denkt ook!
edit; verder kijken dan je neus lang is is ook goed, en dat bedoel ik dan ook richting jouw post over wedstrijden en met de rug aangekeken worden..
@Bets; nee die ken ik inderdaad niet. Ik ken wél instructeurs die het voorkomen. Want voorkomen is beter dan genezen.
En bovendien vraag ik me dat 'genezen' gedeelte ook af. Want ook al loopt een paard weer zuiver, de ziekte verdwijnt er niet door. en ik vraag me ook af, hoe dat paard het op langere termijn zal doen!
DresslOver schreef:![]()
Als je op mij doelt; dat zeg ik niet.
En helaas zal dat ook nooit zo worden. En dat zal ook door AdB niet veranderen.
Spot schreef:DresslOver schreef:![]()
Als je op mij doelt; dat zeg ik niet.
En helaas zal dat ook nooit zo worden. En dat zal ook door AdB niet veranderen.
Ik kijk heus wel langer dan mijn neus lang is, valt niet mee moet ik zeggen heb maar een klein neusje. Maar wat mijn ogen zien, dan kan mijn neus niet goed maken.
Ik zie toch hoe het er merendeels aan toe gaat op wedstrijden, en nogmaals niet allemaal. I zeg altijd zo wie de schoen past trekke hem aan.
Wat zal je nooit doen DL? Je paard in verticale balans rijden?