Piercing en Paarden !?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Piercing en Paarden !?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:53

Ik vermoed ook eerder de moeder, je maakt me niet wijs dat een kind uit zichzelf op deze manier denkt. Beetje jammer...

Sanniiy16

flubjuh schreef:
Op de meeste maneges mag je niet met topjes rijden en met oorbellen (ringen) ook niet.
Maar dat heeft als reden voor bescherming tijdens een val.

Ik ben het niet met jou eens omdat jij het onhygiënisch vind. Ik heb zelf ook een neus en navel piercing en heb geen last van onstekingen ofzo door de paarden.
Wel ben ik van mening dat het ook gevaarlijk kan zijn met rijden. En dan bedoel ik door een val of zoiets dergelijks waarbij je ergens aan kan blijven hangen.
Maar al met al.. Ik haal me piercings er niet uit tijdens rijden (soms rij ik zelfs met oorbellen Vingers aflikken) , Als het te warm is rij ik ook gewoon in een topje op mijn vp (niet op de manege waar ik rijd want daar mag het niet).

Ik vind het ook een beetje raar als iemand zou zeggen dat het niet mag vanwege de hygiëne

ik snap niet echt hoe jij wil blijven hangen aan je neuspiercing??
hahaha

GabberGill

het is wel vaak wat je moeder zegt beinvloed jou maar dan nog zij vermeld het op bokt toch

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:54

Sanniiy16 schreef:
flubjuh schreef:
Op de meeste maneges mag je niet met topjes rijden en met oorbellen (ringen) ook niet.
Maar dat heeft als reden voor bescherming tijdens een val.

Ik ben het niet met jou eens omdat jij het onhygiënisch vind. Ik heb zelf ook een neus en navel piercing en heb geen last van onstekingen ofzo door de paarden.
Wel ben ik van mening dat het ook gevaarlijk kan zijn met rijden. En dan bedoel ik door een val of zoiets dergelijks waarbij je ergens aan kan blijven hangen.
Maar al met al.. Ik haal me piercings er niet uit tijdens rijden (soms rij ik zelfs met oorbellen Vingers aflikken) , Als het te warm is rij ik ook gewoon in een topje op mijn vp (niet op de manege waar ik rijd want daar mag het niet).

Ik vind het ook een beetje raar als iemand zou zeggen dat het niet mag vanwege de hygiëne

hahaha

Neus snuiten aan het sjabrak Haha!

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:55

Ja idd.
Weet niet hoe oud de ts is maja.
Iedern zen eigen .
Ik huppel lekker door met men piervcings Haha!

Maar TS vind je tattoo's dan ook onhygienish( wat een pokke woord nog fout getyppt ook zeker Tong uitsteken Bloos)

Ben ik wel even nieuwschierig naar ?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:55

Dancie als jij je godganse leven niets anders hoort dan bvb 'jongens zijn slecht' denk je dan dat je andere mensen niet gaat zeggen van 'hej jongens zijn slecht!' want dat is een feit voor jou! Je ouders zijn je voorbeeld figuren in het begin en je neemt, zeker je eerste levensjaren (voor je pubertijd) heel veel van hen over.
Dit is nu maar het eerste voorbeeld wat in mijn hoofd kwam overigens dus til er nie te zwaar aan jongens Tong uitsteken

Sanniiy16 ik slaagde er in om met mijn oorpiercing te blijven hangen dus het kan Clown

ts is 16

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:57

ja weet ik maar wat mijn moeder ook zegt ik heb mijn eigen zicht ook he Knipoog
ik zie ook de wereld anders dan mijn mams ik maak meer mee enzo.

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:59

Ik zie de wereld ook op the Nienke way Haha!
En die bevalt me wel.
Men ouders hebben het geprobeert maja:P
Eigenwijzen hou je altijd Tong uitsteken
Maja offtopic

Tattoo's zijn niet onhy...... dus ja ( sorry kan niet eens onhyg typen) EN ik ben 20 Bloos
Schande:P
Hou dit topic even in de gaten, wil wel weten wat ze dus van tattoo's vind Lachen

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:59

Heb even mee zitten lezen ( een deel , alles was me net even teveel )
Maar vind dit echt de grootste onzin.
* ten 1e onhygienisch , ***** ga dan vanaf nu helemaal niet meer naar je paard , want dan is heel je paard en omgeving onhygienische.
* ten 2e wat kan je dan nog wel ? je kan ook beter zonder zadel gaan rijden stel je voor dat je blijft hangen tijdens je val. ( denk aan je beugels ed )

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:00

hahaha[/quote]

Neus snuiten aan het sjabrak Haha![/quote]

WHAHAHAHA Tong uitsteken

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:00

kom net kijken uiteraard maar ook het hele topic gelezen. Als ze net zo over tatoo's denkt als over piercings ben ik heel erg fout

Lika93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:01

Volgens mij moeten WIJ juist oppassen voor paardenbacterieen..?!
na. Ik vind het iniedergeval nergens op slaan.. Slapen

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:02

Wendel schreef:
kom net kijken uiteraard maar ook het hele topic gelezen. Als ze net zo over tatoo's denkt als over piercings ben ik heel erg fout

whaha anders ik wel Haha!

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:06

Onhygiënisch vind ik niet kloppen.. Maar er was een meisje op de "handelsstal" waar ik reed, en die moest haar piercings daar uit doen uit haar gezicht. Dat kan ik wel begrijpen, je hebt toch met klanten te maken. Zowel kopers als pensionklanten. Qua veiligheid: je kan overal wel blijven hangen, zelfs met kleding..

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:09

Ja klanten en kopers en alles vind ik anders .
Dat is in een winkel hetzelfde zowat toch?:P
Maar gewoon zomaar dat je geen piercings mag?
Vind ik erg ver gezocht van TS en der mama ( of was de moeder diegene van het truitje Tong uitsteken)
Naja ik weet het ook niet meer .

Ik vind het te ver gaan

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 20:11

Waarom denkt nou iedereen dat mijn moeder dit schrijft. Waar slaat dat op!! Ziek

Ik voel me erg erg erg begekt en vooral aangevlogen.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:12

Hoevaak ga je het woordje 'begekt' nog gebruiken :X ?

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:12

Ten eerste vind ik het jammer dat TS niet voor haar mening durft uit te komen. Ze stelt hem gauw bij als blijkt dat mensen het niet met haar eens zijn.

Persoonlijk vind ik piercings in het gezicht erg lelijk maar ik ben van mening dat iedereen er zo moet mogen bijlopen als hij wil en de sport moet mogen beoefenen die hij wil.

Dus ja dan onstaat de combinatie paardrijden met piercings vanzelf.

Enige reden waarom je dit zou moeten verbieden is de veiligheid. Maar dan zou je ook oorbellen en kettingen moeten verbieden want daar kan je ook achter blijven haken. Ben zelf wel eens met een oorbel achter een boomtak blijven haken en het was nog maar een klein knopje. Gevolg oorbel kwijt maar gelukkig nog wel een heel oor.

Vroeger was paardrijden meer een elitesport uitgevoerd door de mensen die zich belangrijker voelden dan gewone burgers en van hen werd dus verwacht dat ze het goede voorbeeld gaven en altijd netjes gekleed gingen.

Vandaar dat wij op wedstrijden ook nog altijd netjes in jasjes met plastrons verschijnen. Hoewel de hoeden om veiligheidsredenen wel vervangen zijn door caps in de basissport.

Maar ja aangezien tegenwoordig iedereen paard rijd is dat dus komen te vervallen.

tja misMartine als je de mening van anderen vraagt kan je verwachten dat niet iedereen het met je eens is.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:14

MisMartine schreef:
Waarom denkt nou iedereen dat mijn moeder dit schrijft. Waar slaat dat op!! Ziek

Ik voel me erg erg erg begekt en vooral aangevlogen.

niemand zegt dat je mams het schrijft je moeder heeft je misschien in zovere beinvloed

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 20:15

Maar niemand ik het met mij eens. Ik wordt voor gek en wijsneus uitgemaakt Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:15

Pff als het echt verboden was om met een topje (hemdje met spaghettibandjes) te paardrijden zou ik stikken. Een t-shirt vind ik al te warm als het boven de 20 graden is.
En piercings moet iedereen zelf weten. Ik vind het niet raar als mensen gewoon hun piercing inhouden.

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:16

MissMartine

Wat vind je van tattoo's dan??
Tattoo's en paarden ??

( mijn pony;s hebben ook een tattoo trouwens)

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:16

je word door niemand voor gek uitgemaakt toch? Omdat niemand het met je eens is voelt dat zo. Maar we vragen steeds wat argumenten van je en die kan je niet echt geven.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 20:17

nikkiej_86 schreef:
MissMartine

Wat vind je van tattoo's dan??
Tattoo's en paarden ??

( mijn pony;s hebben ook een tattoo trouwens)

Tattoo's maakt mij ellemaal niets uit.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:17

omdat piercings enz. voor jezelf zijn en of dat nu wel of niet met paardrijden te maken heeft lekker belangrijk paarden is een hobby geen werk waar je alles uit moet doen.

ik moet eerlijk zeggen een vol gepiersde gothic op een paard nee dat hoef ik niet in de ring te zien Tong uitsteken