Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
flubjuh schreef:Op de meeste maneges mag je niet met topjes rijden en met oorbellen (ringen) ook niet.
Maar dat heeft als reden voor bescherming tijdens een val.
Ik ben het niet met jou eens omdat jij het onhygiënisch vind. Ik heb zelf ook een neus en navel piercing en heb geen last van onstekingen ofzo door de paarden.
Wel ben ik van mening dat het ook gevaarlijk kan zijn met rijden. En dan bedoel ik door een val of zoiets dergelijks waarbij je ergens aan kan blijven hangen.
Maar al met al.. Ik haal me piercings er niet uit tijdens rijden (soms rij ik zelfs met oorbellen) , Als het te warm is rij ik ook gewoon in een topje op mijn vp (niet op de manege waar ik rijd want daar mag het niet).
Ik vind het ook een beetje raar als iemand zou zeggen dat het niet mag vanwege de hygiëne
Sanniiy16 schreef:flubjuh schreef:Op de meeste maneges mag je niet met topjes rijden en met oorbellen (ringen) ook niet.
Maar dat heeft als reden voor bescherming tijdens een val.
Ik ben het niet met jou eens omdat jij het onhygiënisch vind. Ik heb zelf ook een neus en navel piercing en heb geen last van onstekingen ofzo door de paarden.
Wel ben ik van mening dat het ook gevaarlijk kan zijn met rijden. En dan bedoel ik door een val of zoiets dergelijks waarbij je ergens aan kan blijven hangen.
Maar al met al.. Ik haal me piercings er niet uit tijdens rijden (soms rij ik zelfs met oorbellen) , Als het te warm is rij ik ook gewoon in een topje op mijn vp (niet op de manege waar ik rijd want daar mag het niet).
Ik vind het ook een beetje raar als iemand zou zeggen dat het niet mag vanwege de hygiëne
ik snap niet echt hoe jij wil blijven hangen aan je neuspiercing??
hahaha

)

[/quote]
Wendel schreef:kom net kijken uiteraard maar ook het hele topic gelezen. Als ze net zo over tatoo's denkt als over piercings ben ik heel erg fout
)
MisMartine schreef:Waarom denkt nou iedereen dat mijn moeder dit schrijft. Waar slaat dat op!!![]()
Ik voel me erg erg erg begekt en vooral aangevlogen.
nikkiej_86 schreef:MissMartine
Wat vind je van tattoo's dan??
Tattoo's en paarden ??
( mijn pony;s hebben ook een tattoo trouwens)