Ik rijd meestal 3 of 4 keer in de week. Ik probeer dr een 5e aan vast te plakken maar dat lukt nog niet echt. Het is gelukkig een verzorgpony dus er is altijd iemand die haar die andere dagen opvangt. Maar 3 keer rijden in de week 1 keer longeren moet genoeg zijn om klaar te zijn voor een wedstrijd!
Als het kan 8 keer in de week.. Maar dat is maar heel zelden dat dat voorkomt jammer genoeg.. Als de school weer begint vooral. Op donderdag rijd ik bij de manege en de rest van de dagen rijd ik thuis op mijn eigen knollie .
6 keer in de week, en 1 keer longeren. Mijn gelder rij ik meestal 5 keer in de week, 1 keer longeren en 1 dag niks. Ze staan voor de rest de hele dag in de wei.
Normaal gesproken 6 dagen in de week 1 dag rust. Momenteel is het 1x in de week les en 1x een buitenrit. Dit om haar hoeven optimaal te laten groeien en te herstellen. Ze waren nogal slecht toen ik haar kreeg
Op m'n eigen bijrijdpaard 2 keer. Maar momenteel heb ik 6 weken lang een paard voor me alleen te rijden, dus sowieso wel 4 keer... Beetje verschillend met wat we willen doen!
ik rijd 6 dagen in de week en als ik het druk heb dan longeer ik hem wel of mag die naar buiten in de wei..ik spring 2 keer per week en 3 keer dressuur..1 keer dressuur les en dan 1 keer springles..gaat super..en dan moet ik nopg andere paarden op stal rijden..
7 x in de week??? neej, we rijden wel zoveel mogelijk, maar in ieder geval eens in de 2 weken hebben de paardjes een rustdag, dan gaan ze lekker in de paddock. alleen maar op stal laten staan vind ik sneu...