en de manege pony weet het,dus als ik weer kom aanzetten in de bak met mn krukje gaat ie vast lopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vonnie84 schreef:Ik stap altijd op met krukje. Stuk makkelijker voor mezelf. En bovendien nog beter voor de rug van m'n paarden en m'n zadel.
En nee, ik ben niet lui. En ja, zonder krukje kom ik er ook makkelijk op.

Ben ermee begonnen toen ik dit paard kreeg, omdat hij dat gewend was. Mooi makkelijk om dat over te nemen. Daarna kreeg ik 3 hernia's en kon ik een tijdje slecht op grote paarden komen. Nu gaat dat wel weer, maar waarom zou ik het weer veranderen? Dit is voor beiden veel beter

Nicolletje schreef:Misschien is het al voorbijgekomen, maar ik vraag me af hoe je dat krukje weer weg krijgt als je alleen bent
Ik stap niet met krukje op.
Het is wel beter, maar dan staat het krukje in de bak? En buiten de bak opstijgen kan wel, maar dan moet ik héél moeilijk doen met het hek
Ga voor de gein eens kijken wat het opstijgen met het paard doet. Waarom ze gaan lopen. Gewoon simpel omdat ze hun balans moeten houden. En kijk eens wat voor kracht er op zo'n zadel komt wanneer iemand opstapt.