Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Corelli schreef:nee ik rijd niet met bodyprotector..Het klopt inderdaad dat het veiliger is en ik ben dus ook helemaal voor, maar ik denk dat ik er nog niet mee rij omdat ik mijn hoofd het belangrijkste vind..Ik heb het idee dat mijn hoofd het kwetsbaarst is als ik val dus daarom denk ik in de eerste plaats alleen aan capmaar zeker veiliger, totaal mee eens!
Jeddah schreef:casperrr schreef:bewezen vind ik dikke onzinzoiets kan je niet bewijzen met cijfers e.d je weet nooit wat ze doen...
Eh.. ja, dat kan je wel bewijzen, maar gezien je het onzin vind dga ik maar niet uitleggen hoe. ;
sflj schreef:jemaine schreef:... Een cap zou verplicht moeten worden, als je valt en je wordt invalide dan teer je wel op de staat met de uitkering.
Ik betaal premies voor allerlei verzekeringen
Chiqa schreef:Jammer dat dit geen poll is was veel overzichtelijker geweest![]()
En ja ik rijd mét cap.sflj schreef:Ik betaal premies voor allerlei verzekeringen
Wel banketstaaf dat die premie's elk jaar hoger worden omdat er zoveel van die brokkenmakers tussen zitten.
Anniicka_x schreef:Met cap.. Heb een hele tijd zonder cap gereden totdat ik eraf ben gevallen (was niet bewusteloos ofzo) maar sinds die val heb ik mn cap nooit meer afgezet..