Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

radnah2 schreef:ik vond dat dat meisje best goed kon rijden. Die shet bokte flink en racde vaak en ze bleef netjes zitten. En dat die bonte ging springen bleef ze ook nog netjes zitten. Knap hoor!
En zijn zat pony's die het veeeeeeel slechter hebben hoor. Deze heeft het nog vrij goed

x_MAARTJE schreef:Ik geef maar al te graag toe dat ik super jaloers ben op dit meisje, mijn ouders zijn totaal niet van de paarden, ben nu 14 en heb dus ook geen eigen pony, heb 1 keer in de week les, en mocht pas beginnen toen ik 7 jaar oud was, vanwege het slecht-voor-je-rug-verhaal. Ik vind het superoneerlijk dat dat meisje dat allemaal krijgt, maar dit meisje verdient het gewoon, die rijkunst op zo'n leeftijd... petje af. Toen ik 6 was was ik blij als een pony in de wei mocht aaien.
Ohjaa echt een supercombinatie, met die bonte pony...
Ik vind het echt een pittig meisje! En een hele leuke combi met de bonte pony! 

x_MAARTJE schreef:Ik geef maar al te graag toe dat ik super jaloers ben op dit meisje, mijn ouders zijn totaal niet van de paarden, ben nu 14 en heb dus ook geen eigen pony, heb 1 keer in de week les, en mocht pas beginnen toen ik 7 jaar oud was, vanwege het slecht-voor-je-rug-verhaal. Ik vind het superoneerlijk dat dat meisje dat allemaal krijgt, maar dit meisje verdient het gewoon, die rijkunst op zo'n leeftijd... petje af. Toen ik 6 was was ik blij als een pony in de wei mocht aaien.
Ongeveer het zelfde verhaal als hierboven staat, alleen mijn moeder (jja alleen een moeder) heeft er dus geen geld voor.
superpony schreef:Ik weet niet hoeveel al eens op een shet hebben gereden serieus? Maar misschien zijn die sporen dus wel nodig. Als je zulke korte benen hebt, kan je nog weinig beginnen. Mijn zoontje zijn shet ging ook nog alle kanten op. Als ze hem beter gaan rijden met hun benen, gaat het al stukken beter. Mijn zoontje kan er de laatste jaren echt heel goed mee rijden!
Daarnaast is het spoortje niks, alleen als ze indien nodig prikt, dus de meeste bokkers weten niet waarvoor een spoor dient denk ik. En als het zo erg is, zou die shet echt wel erop reageren