Weten dat de basis het belangrijkste is, in elke klasse

En daar niet aan voorbij gaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Barmat schreef:Hier zijn echt al een heleboel topics over geweest...
Het gebeurt. Simpel.

roxiie schreef:Barmat schreef:Hier zijn echt al een heleboel topics over geweest...
Het gebeurt. Simpel.
Helaas wel ja, je kan er kort en lang over praten/discussies voeren, maar dat zulke dingen gebeuren is simpel weg gewoon een feit.
ThaGirl schreef:Mijn theorie over het in de Z komen van 'trekkende mensen':
Wanneer je vanaf je 8ste jaar al op het paard (pony) zit, dan kan je tegen je 16de al in de Z rijden of 20ste in de Z rijden bij de paarden. Stel iemand heeft het voor elkaar om op z'n 20ste Z(Z) te rijden met de paarden van papa en mama. Aantal jaren (10) rijdt die gene geen wedstrijden meer en start na die jaren weer eens op een wedstrijd, die gene mag dan gelijk hoog starten, maar wie weet wat voor andere rijmanieren die gene in 10jaar tijd heeft aangeleerd. Zo kan je dus een trekkende Z ruiter krijgen.

runningkawa schreef:In de tijd dat ik begon met rijden dan reed je met een trens en zonodig een zweepje en dat was het.
Niks geen sporen, niks geen slof of scherpe bitten om het Rt "op te lossen"
Zat je te jammeren dat het een pokke knol was kreeg je er nog een veeg bij van de eigenaar, dat het paard het wel kon, maar dat jezelf moest leren rijden.
Dat moet je nu eens durven zeggen, dan krijg je wel zo'n grote bek dat je een allesweter bent oid
Terwijl eigenlijk paardrijden op zich niet veranderd is, alleen de mentaliteit van de ruiters wel...

Uhuh... tuurlijk! Daarom joh er kan altijd wel gemierd worden...
) Starbreeze schreef:Z is gewoon BASIS maar blijkbaar zijn er zoveel ruiters die de B al vreselijk moeilijk vinden en opkijken tegen de Z dat ze maar vooral commentaar gaan lopen geven op iets waar ze totaal geen kaas van gegeten hebben. Daar kan ik mij vreselijk aan storen. Dat ze gewoon op hunzelf letten, hebben ze net als iedereen werk zat mee..
Michel123 schreef:Go for it, Cindy !!