pirelli_girl schreef:Wat ik me af vraag is, of er in dit topic al genoemd wordt dat zijn meeste foto's in een bak gemaakt zijn.
Waarschijnlijk is die bak helemaal afgesloten en kan het paard dus bijna niet worden afgeleid.
Hij kan ook nergens heen als het fout gaat.
Op z'n site en in z'n film is te zien dat z'n paarden buiten (ook op het gras) net zo goed meewerken (al gaan ze wel lekker gras eten als ze daar toevallig op liggen met Nevzorov ernaast liggend
). De reden dat hij veel in een verlichte binnenbak werkt is vrij simpel: in het donker en in het Russische klimaat ('s winters 10x kouder als hier, 's zomers 10x heter) schiet het niet erg op.
Citaat:
Wat ik ook niet helemaal heb op kunnen maken is of zijn paarden al gewoon waren ingereden of hij die jong heeft beleerd.
Nevzorov heeft 4 of 5 paarden en die heeft 'ie omdat anderen ze niet meer wilden. Die paarden (3 zeker, maar ik geloof allemaal) zijn in eerste instantie door anderen op de in Rusland gangbare wijze beleerd (althans, dat is geprobeerd) maar daar verzetten ze zich zo tegen dat ze gevaarlijk werden.
Citaat:
Wat er ook nog eens bij komt kijken... Hij heeft waarschijnlijk de hele dag de tijd om met zijn paarden bezig te zijn.
Nevzorov is lid van het Russische parlement en heeft dus ongeveer evenveel tijd voor z'n paarden als een van onze kamerleden zou hebben... Bovendien heeft 'ie naast z'n paarden nog wat hobby's, zoals films maken en boeken schrijven.