Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sisco4life schreef:Dus als ik de meeste andere begrijp moet je dit beesie beperken tot een bak waar hij elke keer dezelfde rondjes loopt? Nou sorry hoor maar dat vind ik dus NIET kunnen.
Misschien ga ik het zelf ook wel proberen, niks op tegen hoor!
Ik kan zo wel weg, maar het is echt übergevaarlijk! Hij bokt en sjeest als een wilde, ben ik even blij dat ik blijf zitten. Maar buiten vind ik dit te riskant.
Trouwens, Als dit zulke troep zou zijn waarom kun je het dan overal kopen?
Wat heb je liever
1) een paard waar je leuk mee naar buiten kan enzo, plezier mee beleven, steeds iets nieuws?
2) een paard dat wordt afgestompt in de bak omdat hij gewoonweg niet naar buiten mag omdat je dan iets moet geven waar veel mensen tegen zijn ?
KiWiKo schreef:Ikn kan het ook niet uitleggen.... peerd is zoo zo bang van andere paarden MET ruiters
@ youngster............... ik ben gewoon een raar mens
KiWiKo schreef:Ikn kan het ook niet uitleggen.... peerd is zoo zo bang van andere paarden MET ruiters
@ youngster............... ik ben gewoon een raar mens
KiWiKo schreef:een streep per 35 KG lichaamsgewicht is de voorschrift.........
KiWiKo schreef:het is onverantwoord om met elk dier het verkeer in te gaan.........
Ann schreef:KiWiKo schreef:een streep per 35 KG lichaamsgewicht is de voorschrift.........
Ja, en mijn Tinker van ruim 600 kg lag bijna k.o. na drie streepjes die ze ooit eens heeft gehad in een ver verleden bij de hoefsmid...
Beide methodes zeggen alleen maar iets over de onkunde van de ruiter..Citaat:Maar de jonge paarden die de eerste keren erg spooky zijn op concours die krijgen ook een paar keer
zo'n kuurtje en dan lopen ze lekker ontspannen en dat heb ik toch liever dan te gaan rukken en plukken
Ann schreef:Beide methodes zeggen alleen maar iets over de onkunde van de ruiter..Citaat:Maar de jonge paarden die de eerste keren erg spooky zijn op concours die krijgen ook een paar keer
zo'n kuurtje en dan lopen ze lekker ontspannen en dat heb ik toch liever dan te gaan rukken en plukken
Ann schreef:Mevrouw Meid voor jou![]()