Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
oeps doe ik toch iets verkeerd geloof ik ok hij schuimt als ie eerst wat eet maar echt schuimen door werk nee helaas ten zij hij zich heel druk maakt en ik lang rij ik rij eigenlijk nooit langer dan een uur en vaak rij ik maar tussen de 30 en 40 minuten..
en dat is hij hoop ik: D
reininglover schreef:Navanja schreef:k ben het wel met docter cook eens.... ooit een paard in het wild of in de wei zien schuimen???
of stop eens een stok in je mond en dat een half uur je nek invouwen wedde dat je gaat kwijlen.....
ja maar er is een verschil tussen schuimen en kwijlen. Als je paard schuimt betekent het dat het op het bit kauwt dus dan is hij goed bezig. Als hij kwijlt dan zit je met het probleem van niet kunnen slikken ed
runningkawa schreef:Een mening basseren op alleen lezen vind ik maar eng.
Ondertussen heb ik mijn mening gebasseerd op meerdere paarden, die ik longeer, los aan een halsterje, waar de meeste ook gaan schuimen.
Geeft mij nogal wat meer meerwaarde dan een artikeltje van een antibit typje
Navanja schreef:k ben het wel met docter cook eens.... ooit een paard in het wild of in de wei zien schuimen???
of stop eens een stok in je mond en dat een half uur je nek invouwen wedde dat je gaat kwijlen.....
Pletje123 schreef:Ik neem aan dat je met spanning in z'n hoofd stress bedoelt?