Dit vind ik namelijk echt te groot, hoe denken jullie hierover?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SGorter schreef:[ [url=m/5D2Of5.png]Afbeelding[/url] ]
Dit vind ik namelijk echt te groot, hoe denken jullie hierover?
SGorter schreef:Maar kijk ook even naar het zadel, dat klopt gewoon niet. En zonder beugels komt ze voorbij de knie. Pony heeft problemen in zijn knieen.
Edit: het zadel ligt daarbij ook niet goed.
Janine1990 schreef:SGorter schreef:Maar kijk ook even naar het zadel, dat klopt gewoon niet. En zonder beugels komt ze voorbij de knie. Pony heeft problemen in zijn knieen.
Ach, ze is wat te lang voor het zadel ja. Of het zadel goed ligt of niet kan en ga je niet vanaf een foto beoordelenDaarbij rijdt ze niet zonder beugels.
Hoe kom je er bij dat de pony problemen in de knieën heeft?
Ik ga niet op basis van een foto bepalen of dit een dagelijkse gang van zaken is. Ik kan dat ook niet...
Vind het zo makkelijk, men neme een foto van het internet en verzinne er een verhaal omheen. Terwijl ze vaak mijlenver van het onderwerp af staan.
Janine1990 schreef:SGorter schreef:Maar kijk ook even naar het zadel, dat klopt gewoon niet. En zonder beugels komt ze voorbij de knie. Pony heeft problemen in zijn knieen.
Ach, ze is wat te lang voor het zadel ja. Of het zadel goed ligt of niet kan en ga je niet vanaf een foto beoordelenDaarbij rijdt ze niet zonder beugels.
Hoe kom je er bij dat de pony problemen in de knieën heeft?
Ik ga niet op basis van een foto bepalen of dit een dagelijkse gang van zaken is. Ik kan dat ook niet...
Vind het zo makkelijk, men neme een foto van het internet en verzinne er een verhaal omheen. Terwijl ze vaak mijlenver van het onderwerp af staan.
Isabel_k schreef:Ik hoor ook vaak dat mensen die bang zijn van hun paard/geen klik hebben hun paard niet 'mogen' verkopen. Want een dier koop je voor altijd.
Deels waar: maar soms houd het op.Dus het verkopen van een paard vind ik ook steeds meer een taboe worden.
Joanne1997 schreef:Isabel_k schreef:Ik hoor ook vaak dat mensen die bang zijn van hun paard/geen klik hebben hun paard niet 'mogen' verkopen. Want een dier koop je voor altijd.
Deels waar: maar soms houd het op.Dus het verkopen van een paard vind ik ook steeds meer een taboe worden.
Mee eens, dan vooral voor de particuliere ruiter.
In de sport vind ik het vooral een taboe voor hoeveel een paard verkocht/gekocht is en dan bedoel ik niet alleen paarden zoals Totilas die voor enorme bedragen verkocht worden.