Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hestakuuk schreef:Dan zou ik met mijn 87 kilo toch een beetje in de problemen geraken, best wat afvallen eer ik aan het rijden begin? Ik denk wel dat Rauthos stoer genoeg is om mij te verdragen.
Toralone schreef:@Lasca: nou, als ik die foto's zo zie, is er wel meer mis dan alleen haar gewicht
Lasca_1987 schreef:Toralone schreef:@Lasca: nou, als ik die foto's zo zie, is er wel meer mis dan alleen haar gewicht
Haha! Dan wil ik dat wel weten ook wat er nog meer mis is? Ik ken deze dame een beetje, heb toen ze zei dat ze wilde gaan rijden haar willen proberen over te halen niet te rijden omdat ik mezelf al zwaar vind. Ze zei toen dat paarden best wat konden hebben. Ben verder niet met haar in discussie gegaan.
Toralone schreef:@Lasca: nou, als ik die foto's zo zie, is er wel meer mis dan alleen haar gewicht
Toralone schreef:Pfff, en maar gek vinden dat mensen die 2 kg overgewicht hebben zichzelf dik en lelijk vinden... Ik voel me niet bepaald zekerder hier door alle reacties.
Ja, ik weeg meer dan 100kg (momenteel, ben wel aan het afvallen, maar te meer omdat ik mijn broeken wil houden die ik nu in de kast heb) en heb altijd met plezier gereden. Ik heb nergens in kunnen merken dat de paarden hier last van hebben ondervonden (hoe zou ik, ben geen deskundige). Wel waren het altijd grote en stevige paarden. Weet wel dat ik een goede gebalanceerde zit heb en de paarden zowel voor als na het rijden goed verzorg. Als ik dan commentaar krijg omdat ik zo zwaar ben, denk ik maar 'pak eerst die kinderen maar aan die op shetlanders rijden!!!!!!!'
Edit: ben ondertussen al wel 20kg kwijt, dat is dan toch weer meegenomen
Toralone schreef:Als ik dan commentaar krijg omdat ik zo zwaar ben, denk ik maar 'pak eerst die kinderen maar aan die op shetlanders rijden!!!!!!!'