Nombrado ik ben benieuwd wat je van deze amazone vindt? Van de week werd ik getipt door een bekende over Utha Gräs en ik vind het mooi en goed de filmpjes die ik gevonden heb van haar. Ik moet je zeggen ik had pas veel later door toen ik de titel las dat dit bitloos gereden is. Duidelijk is voor mij dat dit paard correct met bit is beleerd en nu een keer of wellicht vaker bitloos wordt gereden. Ik zie dit filmpje graag want paard wordt m.i van achter naar voren gereden, ben je dat met mij eens? Zo niet dan hoor ik graag van je wat jij mist. Begrijp me goed het gaat hier in dit filmpje om een paard dat juist afgericht is volgens mij, ook al zal er wellicht nog iets op aan te merken zijn, maar ik zou heel blij zijn als ik de paarden die ik rijd zo kan laten gaan. Ook al is dit dus bitloos en maakte ik eerder in dit topic een opmerking dat ander bitloos filmpje hier niet thuis hoor wil ik je dit toch graag laten zien. Ik hoop dat we het verder gezellig kunnen houden hier dus ik doe nog eens een poging om dit topic nieuw leven in te blazen