Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kadankovitch schreef:Ik neem aan dat U het niet prettig zou vinden als ik tegen bitloos-rijden zou schrijven en iedereen (dus ook u) die daar niet afwijzend tegenover zou staan, voor dierenbeul zou uitmaken.
Kadankovitch schreef:Blijkbaar hebt u mij in bovenstaande post niet begrepen; IK STELDE EEN VOORBEELD, ik ben helemaal niet van mening dat bitloos rijden dierenbeulerij is. Wellicht is het een aanrader om u schoolgeld terug te vragen aangezien u blijkbaar de betekenis van het woord "zou" niet geheel beheerst.
saskiakefie schreef:Kadankovitch speelt meestal op de man als je het niet eens met hem bent
Bovendien begint me dat taaltje behoorlijk te irriteren en als je iets niet begrijpt mag je meteen terug naar school gaan of beter op gaan letten of de nederlandse taal leren.
setteke schreef:Dolores08 schreef:Beetje zielige deze discussie eerlijk gezegd
Nou, waarom doe je dan eigenlijk mee?
Kadankovitch schreef:Mevrouw, een bekende kinderpsycholoog zei ooit eens;"gezien de ontwikkeling, vaardigheden en intelligent van de meeste ouders is het een wonder dat het met de meeste kinderen goed afloopt." Als ik bekijk hoeveel mensen mogen gaan stemmen om daarmee het land naar de knoppen te helpen, en wij toch in een relatief paradijs leven. Dan kan ik mij niet zo'n zorgen maken over de toekomst van paarden. Ik zie mensen die zich veel moeite doen steeds beter paard te rijden; met succes. Ik zie het niet zo duister in. Ik heb de ruiters van vroeger goed op mij netvlies en daar werd ik toendertijd al niet vrolijk van. In vergelijking is het mijns inziens niet slechter geworden.
Dolores08 schreef:Ik begrijp niet waarom ieder die met bit rijdt, vergeleken wordt met een ruiter op de collage? Is het dat waarover het gaat of begrijp ik het verkeerd?
Alles kan misbruikt worden, van zweep sporen tot bitloos hoofdstel.