Vjestagirl schreef:Danique_G schreef:mbt bovenstaande, ik vind dat sommige zich er ook in wentelen, je kan ook zeggen en nou ga ik podverdorie afvallen hoe groot mijn problemen ook zijn. Ik ben onafhankelijk! Ja ik weet waar ik over praat.
Ik snap wat je bedoeld, ik denk alleen dat je té simplistisch denkt.
Nee, ik was echt een stress-eter (kwam wel later pas, toen werd ik extra dik, daarvoor was ik al molliger dan normaal). En echt, die problemen waren niet zoals bij een gewoon huishouden, het waren er meerdere zelfs. Ze zijn er nog steeds. Maar waar een wil is, is een weg. Je moet jezelf gewoon een rotschop geven, de knop omzetten en flink janken. Ik voel me beter als ooit tevoren, ik weet nu dat ik heel veel dingen aankan. En ik wil dat meerdere mensen dat gaan voelen.
vandale toch iets anders, de betekenis van discriminatie is "het maken van (ongeoorloofd) onderscheid". En jij maakt wel degelijk onderscheid tussen 'normale' en dikke mensen. Erg aardig dat het topic niet van toepassing is op mensen die dikmakende medicijnen gebruiken, maar dit is zeker niet de enige oorzaak waarom mensen ongewenst in gewicht aankomen.
Ze zullen hoogstwaarschijnlijk ook wat aan hun gewicht doen, maar soms gaat dat niet zo simpel.

) Op een schriel arabiertje ging zitten... Maar nee.
) Doen ze dat ook wel. KBK heeft een lekker stevig paard onder haar kont, kijk eens hoeveel ze is afgevallen. Dat is gewoon geweldig. Sommige mensen kúnnen niet afvallen. Ik eet niet eens ongezond en toch val ik niet af vanwege stress. Ik heb ook een een haflinger, lekker stevig ( op het moment niet hij ligt er even uit maar goed ) Ik ken menig amazone/ruiters die beter kunnen rijden dan snotjochies in de losrijbaan waar paps en mams naast staan om de complete anky collectie / scapa voor hun te kopen when ze een mooi oranje lintje winnen.