Weer gereden voor het eerst na vliegles van zondag.
Ik had zondag gemist waarom ik vliegles kreeg, scheen vogeltje in sloot te hebben gesparteld en bij
deel 2 schenen er mensen door de deur te zijn gelopen. (zwarte van mij lijkt zo braaf, maar af en toe!!!!

)
Dus nog stijf, eerst maar gelongeerd, ik erop, maar omdat ik scheiterig ei, 1 hem voor geen cent vertrouwde
en 2 hem ook nog eens stiekum links te vast hield (die arm doet het al nooit best, maar na vliegles, zit
mijn nek en arm weer even nog vaster.) ging ie weer stout kabouteren.
Dus instr. erop gemikt. Die is dus veel sneller met loslaten dan ik ben. Tja, daarom geeft hij les en ben ik lesklant

.
Echt fijn werd hij niet, ik er na hem weer op, helaas bleef hij nu op je hand hangen, doet ie anders nooit

,
klinkt stom, maar is echt zo.
Zit blijkbaar momenteel in stoute kleuter fase, zal wel weer een keer over gaan.
Plan is dan ook zaterdag naar het bos, zoek nog een mederuiter

.
(klinkt stom, maar ik ben in het bos, niet bang voor race partij, in de bak dus wel

,
zo heeft iedere gek zijn eigen gebrek. )
Kan hij even lekker zijn ei kwijt en ik mijn vertrouwen in die garnaal terug krijgen.
Aangezien die gek dus juist af gaat als ie super lekker los in het lijf loopt en je heerlijk zit te genieten
en dan ineens, om niets....(nou ja volgens hem blijkbaar wel iets, maar in mijn ogen niets).