Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zeeuwtje68 schreef:Nou sorry hoor ik vind het bs.
Ik rij alle drie mijn paardjes waarvan 2 jonkies.
Bitloos met een los teugeltje buiten.
En als je je paard vertrouwd, en je paard vertrouwd jou dan kan dat gewoon.
Vertrouw je je paard niet en andersom, heb je buiten niks te zoeken.
want dan helpt een bit je al niet, en ook geen slof!!

mickydo schreef:Zeeuwtje68 schreef:Nou sorry hoor ik vind het bs.
Ik rij alle drie mijn paardjes waarvan 2 jonkies.
Bitloos met een los teugeltje buiten.
En als je je paard vertrouwd, en je paard vertrouwd jou dan kan dat gewoon.
Vertrouw je je paard niet en andersom, heb je buiten niks te zoeken.
want dan helpt een bit je al niet, en ook geen slof!!
Dit is echt weer een uitspraak wat nergens over gaat .
Leuk voor jou dat je het op deze manier doet en ik hoop ook dat dat altijd goed zal blijven gaan voor je , dat meen ik oprecht.
Maar ik vertrouw mijn paard ook maar nooit 100%
En mensen die hun paard voor die volle 100% vertrouwen , die weten dan gewoon even te weinig van paarden en hun natuurlijke gedrag af..

Zeeuwtje68 schreef:mickydo schreef:ga jij mij nu een wijsneus noemen ??
Ja je weet het toch beter of niet dan
Brittje schreef:leeftijd zeg niks hoor
je kunt wel 40 zijn maar denken dat je alles weet dat wil niet zeggen dat je alles weet
en als jij graag bitloos wilt rijden en je paardjes mooi op de voorhand met een los teugeltje wil laten rondhobbelen dan moet je dat zelf weten
en dan maar iemand wijsneus te gaan noemen tewijl die persoon gewoon compleet gelijk heeft , bewijs ook dat je niet alles weet anders zou je niet zo'n uitspraak doen

Zeeuwtje68 schreef:Ach droom maar lekker verder hoor.
Ik heb er nooit problemen mee gehad met mijn paardjes.
want die gaan niet als ze iets engs vinden. Die vertrouwen op hun baas. Mij dus.. Zou ik het eng vinden zou het een ander verhaal zijn. zo zit een paard in mekaar, tenminste de mijne wel.

dan weet ik niet of je dan wel paarden hebt en het niet over een hond hebt of zo terwijl die ook niet 100% te vertrouwen zijn dan moet je het wel over een mens hebben terwijl die zijn ook eigenlijk ook niet altijd 100% te vertrouwen