Jij past prima op een paard. Je bent totaal niet dik.
Wat zeuren die mensen

Ze weten zeker geen ander commentaar te vinden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kaatje89 schreef:kaatje89 schreef:Ik vind trouwens die dunne sprietjes ook niks, die breek je zo doormidden
Ik had het idd anders moeten formuleren, was niet zo bedoeld..
Dat is gewoon wat ik mooi vind of juist niet..
Maar had het anders moeten formuleren. Vind het gewoon jammer dat ze bij de paardensport dan zo "dun" moeten zijn, omdat je anders commentaar krijgt.. En gewoon iedereen is zoals hij is, en ik vind zelf superdun ook niet mooi (ookal kunnen sommigen daar ook niks aan doen)
Sorry mensen..
ikkeweer schreef:_Bitje_ schreef:man ik wou dat ik zo'n figuur had !
ik ben dus redelijk stevig en ik haat dat dus ook echt !
als ze zeiken, zeik dan maar lekker terug
En jij moet ook niet zeuren, je ziet er hartstikke goed uit. Dat je geen anorexiamodelletje hebt, wees blij, zo fijn is dat niet. Menigeen zou blij zijn met jouw figuur.
Jetje1985 schreef:Ik heb je foto's in je profiel gespiekt, maar je bent absoluut niet dik!!!
Flirtatious schreef:ik heb ook ff in je profiel gespiekt, en als jij dik bent, dan ben ik sinterklaas...
et ziet er hartstikke mooi uit op je fries, laat die mensen maar zeuren en eerst eens naar zichzelf kijken..
die bonkerakjes vind ik nog erger om te zien...
mensen oordelen te snel...
ziamara schreef:Flirtatious schreef:ik heb ook ff in je profiel gespiekt, en als jij dik bent, dan ben ik sinterklaas...
et ziet er hartstikke mooi uit op je fries, laat die mensen maar zeuren en eerst eens naar zichzelf kijken..
die bonkerakjes vind ik nog erger om te zien...
mensen oordelen te snel...
nu heb je zelf toch ook een vooroordeel?
als het inderdaad, dunne mensen betekend die bonkerakjes
LadyGrace schreef:tjonge, op wat voor belachelijke stal sta jij!![]()
Ik ben net als jou ook 180 heb zelfde gewicht en ben totaal niet dik!
dus lijkt me heel raar dat jij met precies de zelfde lengte en gewicht, dan op 1x wel heel dik bent.
Het lijkt mij juist dat die dunne skriele meisjes wat meer moeten aankomen om hun paard een beetje aan te kunnen!![]()
Ik bedoel je moet wel een beetje tegen gewicht kunnen geven, toch!
Ik zou me te minsten niet druk maken over me gewicht, als ik jou was