Wat is dat toch met die dunne ruiters?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 08:35

Wat een onzin :(
Jij past prima op een paard. Je bent totaal niet dik.
Wat zeuren die mensen }> .
Ze weten zeker geen ander commentaar te vinden :D

Coconut

Re: Wat is dat toch met die dunne ruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 08:37

jeetje...ik ben 1.80 meter en weeg 76 kilo ongeveer. Ik dik? Nee....mag misschien wat af maar dik???? :?

Laat ze lekker kletsen!!! Vind het een erg respectloos van die mensen die zulke opmerkingen maken.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 09:25

kaatje89 schreef:
kaatje89 schreef:
Ik vind trouwens die dunne sprietjes ook niks, die breek je zo doormidden :=

Ik had het idd anders moeten formuleren, was niet zo bedoeld.. :o
Dat is gewoon wat ik mooi vind of juist niet..

Maar had het anders moeten formuleren. Vind het gewoon jammer dat ze bij de paardensport dan zo "dun" moeten zijn, omdat je anders commentaar krijgt.. En gewoon iedereen is zoals hij is, en ik vind zelf superdun ook niet mooi (ookal kunnen sommigen daar ook niks aan doen)

Sorry mensen..

Ik kan er indd niets aan doen dat ik dun ben hoor, ik ben 1.64 en weeg 38/40 kilo mar als je zou zien wat ik allemaal eet...
Aan de andere kant is het ook wel een voordeel, ik kan nog op mn welshje rijden, terwijl andere mensen van mijn leeftijd daar te zwaar voor zijn. :)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 10:40

ikkeweer schreef:
_Bitje_ schreef:
man ik wou dat ik zo'n figuur had !
ik ben dus redelijk stevig en ik haat dat dus ook echt !
als ze zeiken, zeik dan maar lekker terug :D

En jij moet ook niet zeuren, je ziet er hartstikke goed uit. Dat je geen anorexiamodelletje hebt, wees blij, zo fijn is dat niet. Menigeen zou blij zijn met jouw figuur.

dat hoef ik ook niet, dat lijkt me idd ook niet het leukste, maar lekker slank zou ik wel graag als verjaardags-cadeautje willen :j

pasdedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 10:42

Apart wellicht zie je er wat forser uit. Ik weeg precies hetzelfde rij op een klein paardje van 1.62 maar ik krijg nooit commentaar omdat ik met mijn 1.87 wel slank ben. Maar qua gewicht zit er geen verschil tussen ons.

Mienky_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 10:48

ik heb hetzelfde probleem als ts. maar ben door medicatie een kilootje of 20 aangekomen. ben wel fors gebouwd. volgens mn vader zit het in de genen(ben geadopteerd en mn biologische mams is ook fors). zit op broekmaat 46. maar beweeg wel veel: wandelen met 2 boxers, en fietsen. zwemmen valt erook onder.
Ben 2 jaar terug weggetreiterd door de manege waar ik reed. elke vraag die ik stelde, werd beantwoord met "het ligt niet aan het paard, maar aan jouw want je bent te zwaar".

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 10:49

Woehahahahaaaa! WAT een flauwekul!!! Meid je ziet er prima uit en misstaat absoluut niet op die (overigens prachtige) Fries.

Hier voor het beeld effe een plaatje van mijzelf op mijn Fries.
Ik ben 36, weeg 84 (en afvallende want ik ben medisch gezien echt te zwaar) en ben 159 groot.
Jippe is bijna 7 en meet 160 (misschien ietsje meer) op de schoft en weegt zo'n 700 (geschat door DA)

Afbeelding

Dus meid: maak je geen zorgen, ga NOOIT meer naar die stal, geloof in jezelf. Je ziet er prima uit!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 10:51

Ach dit heb ik ook hoor. Ik ben 1.77 en 71 kilo, in verhouding scheelt het dus niet veel! Ik wordt niet echt dik gevonden, maar weet ook wel dat ik niet superdun ben.. Probeer er nu ook wel wat kilo's af te krijgen.

TS, jij bent ook echt niet te dik!
Laatst bijgewerkt door Steef op 05-05-10 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Dickie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 10:58

Ik heb je foto's in je profiel gespiekt, maar je bent absoluut niet dik!!!

Brando090309

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 11:15

Jetje1985 schreef:
Ik heb je foto's in je profiel gespiekt, maar je bent absoluut niet dik!!!

Idd, heb ik ook net even gedaan, je bent zeker niet dik hoor maar wat heb jij gespierde benen zeg en jij en je paard zijn een supercombinatie!!

och trek je dat gelul allemaal niet aan! Niet iedereen heeft het geluk om met een maatje 38 door het leven te gaan en dan nog zijn er die dat wel hebben en die nog klagen dus het maakt je niet gelukkiger hoor...

Ik ben niet dik maar ik weet dat ik een 'ronde' kont heb en niet de ideale maten heb en wellicht dat ik in die stal van jou ook als 'te dik' zou bestempeld worden (zouden echter maar 1 keer moeten zeggen }> ) maar ik vind mezelf met m'n paard een mooie combinatie en dat is toch het belangrijkste?? De pot op met die zeikers!!! :D

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 11:21

Lees even m'n onderschrift :D

MM88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 12:14

Wat flauw zeg! Niet uit het veld laten slaan hoor!
Volgens mij val jij gewoon onder de noemer normaal en vormen jij en je paard een mooie combinatie!
Veel succes samen!

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 14:08

9/10 ruiters hebben toch stevige kuiten/benen ?
Wat een onzin! Laat je niet doen hoor!

Flirtatious

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 14:20

ik heb ook ff in je profiel gespiekt, en als jij dik bent, dan ben ik sinterklaas }:0 ...
et ziet er hartstikke mooi uit op je fries, laat die mensen maar zeuren en eerst eens naar zichzelf kijken..
die bonkerakjes vind ik nog erger om te zien...
mensen oordelen te snel...

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 14:31

Flirtatious schreef:
ik heb ook ff in je profiel gespiekt, en als jij dik bent, dan ben ik sinterklaas }:0 ...
et ziet er hartstikke mooi uit op je fries, laat die mensen maar zeuren en eerst eens naar zichzelf kijken..

nu heb je zelf toch ook een vooroordeel?
als het inderdaad, dunne mensen betekend die bonkerakjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 16:33

ziamara schreef:
Flirtatious schreef:

nu heb je zelf toch ook een vooroordeel?
als het inderdaad, dunne mensen betekend die bonkerakjes

Het is af en toe idd jammer, dat je schijnbaar over mensen die dun zijn, wel vervelende en kwetsende dingen mag roepen, maar gaat het de andere kant uit, dat is not done.
Ik ben ook slank, kan eten wat ik wil en heb veel moeite moeten doen om van 47 kilo naar de 57 te geraken.
Ik waai weg op mijn paard, kan beter niet bij een putje gaan staan, heb automatisch geen vrouwelijke vormen vanzelf, gratenpakhuis, bonkerakjes, ik ben altijd op dieet (je kunt schijnbaar niet van je zelf dun zijn), als ik geen taart wil(ben geen zoetekauw) stel ik me aan, dan denkt men dat je niet dik wil worden, skelet, zo jij mag ook wel eens wat meer eten. Mannen vinden je bij voorbaat maar niets, want je hebt niet genoeg om beet te pakken. Nou tussen Victoria Beckham en gezond gewicht zit ook een hele groep. Dunne mensen krijgen ook een hoop gezeik, niet iedereen wil zo dun zijn. Ik vind het jammer dat daar wel heel gemakkelijk over de drempel wordt gestapt.

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 16:36

haha wat een commantaar dan, ik ben ook groot en iets (2kilo boven mn gewicht oftewel ideaal gewicht, ik heb wel zwaardere mensen gezien en in de meeste gevallen word het paar dniet gehinderd, dus lekker kletsen laten die mensen,

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 16:49

Zoek een andere stal waar je wel geaccepteerd wordt zoals je bent. Je bent absoluut niet te dik. Wel is volgens mij je zadel te klein voor je en daardoor lijkt het misschien dat je wat zwaarder bent, dan je in werkelijkheid bent. Dit is het enige. Veel succes verder en laat ze het lekker bekijken. ;)

xMelissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 16:52

wat een onzin!
dat past toch makkelijk

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 16:58

Mijn hemel, dat ze jou te dik vinden en dat ze zeggen dat je af moet vallen, wat een onzin zeg!! En daarbij, alsof paardrijden alleen voor dunnen mensen zou zijn... Denk dat de paardensport flink slinkt als alleen dunnetjes zouden mogen rijden! Ik heb zoveel mensen in mijn omgeving gehad op mijn opleiding en op de stallen waar ik reed, die echt dik waren, maar so what?! Je bent trouwens super in verhouding tot je paard!

Ik heb het overigens andersom gehad, ik ben vrij dun, echt zo'n lange spriet en ik heb toen ik net klaar was met mijn opleiding gesolliciteerd bij de Faculteit Diergeneeskunde in Utrecht, afdeling paard. Ik zat bij de laatste 3 mensen, van de ruim 100 aanmeldingen, k was super blij, maar ik hoefde niet voor het defenitieve eindgesprek te komen, want ik was te dun... Ze waren bang dat ik geen zwaar stalwerk zou kunnen doen, of dat ik gestresste paarden niet zou kunnen handelen. Dus het is nooit goed hoor!

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 17:06

tjonge, op wat voor belachelijke stal sta jij! :?
Ik ben net als jou ook 180 heb zelfde gewicht en ben totaal niet dik!
dus lijkt me heel raar dat jij met precies de zelfde lengte en gewicht, dan op 1x wel heel dik bent.
Het lijkt mij juist dat die dunne skriele meisjes wat meer moeten aankomen om hun paard een beetje aan te kunnen! :o
Ik bedoel je moet wel een beetje tegen gewicht kunnen geven, toch!
Ik zou me te minsten niet druk maken over me gewicht, als ik jou was ;)

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 17:12

melizz13 schreef:
wat een onzin!
dat past toch makkelijk

Naar mijn mening dus niet. >;)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 17:13

?

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 17:15

LadyGrace schreef:
tjonge, op wat voor belachelijke stal sta jij! :?
Ik ben net als jou ook 180 heb zelfde gewicht en ben totaal niet dik!
dus lijkt me heel raar dat jij met precies de zelfde lengte en gewicht, dan op 1x wel heel dik bent.
Het lijkt mij juist dat die dunne skriele meisjes wat meer moeten aankomen om hun paard een beetje aan te kunnen! :o
Ik bedoel je moet wel een beetje tegen gewicht kunnen geven, toch!
Ik zou me te minsten niet druk maken over me gewicht, als ik jou was ;)

hoezo kunnen dunne mensen hun paard niet aan dan?

emil01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 17:21

Te dik.....huh, echt niet! Denk idd dat je zadel wat te klein is voor je en dat maakt dat je zwaarder lijkt, maar dik....NEEEEEEEE! Waarschijnlijk rijd jij 100x beter dan die "dunne" meiden en moeten ze wat af te zeiken hebben en laten we eerlijk wezen, schijnbaar lukt het ze ook nog om je van je stuk te brengen. Laat ze, negeer ze en als ze door blijven gaan, zoek een stal met een goede sfeer!