Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Citaat:Een trainer van mij zei altijd: Een goede ruiter valt af en toe eens van zijn paard. (was een spring/eventingruiter) Hij vond dat je te braaf reed als je nooit eens viel, dat je geen risicos durfde te nemen.
Citaat:Een trainer van mij zei altijd: Een goede ruiter valt af en toe eens van zijn paard. (was een spring/eventingruiter) Hij vond dat je te braaf reed als je nooit eens viel, dat je geen risicos durfde te nemen.
Westland schreef:Ik heb het topic gestart vanwege de mensen aan de zijkant die zo dood leuk over je gaan kwebbelen. Ook ik weet dat door zandhappen je beslist geen slechte ruiter bent. Maar ik vraag me af WAAROM mensen altijd zo lacherig reageren als je valt??? Als er mensen kijken terwijl je rijd en je vraagt achteraf hoe ze het vonden dan geven ze 'opbouwend' commentaar, wat ze zien uiteraard wel punten die verbeterd kunnen worden. Maar ze geven nooit aan waar het fout ging wanneer je er af vloog......Maar een paard dat bokt dat heeft een oorzaak, maar daarmee word je nooit geholpen want het lijkt niet zichtbaar te zijn waarom een paard bokt.
Het lijkt een soort vermaak te zijn.....
Sidera schreef:Maar het zegt wel wat over je balans toch?
En slechte ruiter? Neuh, ik bedoel Anky is vorig jaar toch ook van haar knollie gevallen bij de prijsuitrijking?
Noem haar maar slecht