Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Saul schreef:S__L schreef:Ik zie je ook heel vaak op cavaletti en je mag echt trots wezen op wat je allemaal hebt bereikt met mickey!
Mickey kan je makkelijk hebben! Helemaal nu je zoveel bent afgevallen. Echt heel knap, super!
Heb ook je verhaal gelezen op cava en ik hoop dat je snel weer kan beginnen met hem.
Dank je wel!! Jij bent toch de zus van "Qwek" of niet?
arsiana_x schreef:Ik ben 1.70 en mijn zusje heeft een pony van (ongeveer) 1.27cm.
Maar mijn zusje haar pony wil soms niet links galopperen, en dan vraagt ze of ik niet eens wil proberen.
Maar ik durf dan nooit want ik weet niet of dat wel gaat voor die pony of niet?
Maar als ik hier wat lees zou dat wel gaan?
of niet?
Ik ben nu ook niet zo heeel dik ofzo, en ik weeg 55 kilo.
Jodieee schreef:arsiana_x schreef:Ik ben 1.70 en mijn zusje heeft een pony van (ongeveer) 1.27cm.
Maar mijn zusje haar pony wil soms niet links galopperen, en dan vraagt ze of ik niet eens wil proberen.
Maar ik durf dan nooit want ik weet niet of dat wel gaat voor die pony of niet?
Maar als ik hier wat lees zou dat wel gaan?
of niet?
Ik ben nu ook niet zo heeel dik ofzo, en ik weeg 55 kilo.
ik zou zeggen kan prima vooral als het maar voor kort is dan zie ik er niet echt een probleem in
Saul schreef:Dank je wel Iceprincess!
En wat blijft lodewijk toch een topper he, hij heeft veel weg van zn vader vind ik!
En ja ik mag weer voorzichtig proberen te gaan rijden!
Ben heel benieuwd hoe hij reageert.. hij heeft me er gister al af gegooid en toen liepen we nog geen eens dus dat beloofd wat.
Als het goed gaat, dan wil ik, geheel tegen bokt in, wedstrijden gaan starten, tussen jawel, de grote paarden
Alvast heel veel succes en plezier gewenst met de wedstrijden!
Jodieee schreef:Nobel,, zou op het eerste gezicht geeneens zeggen dat het een pony ishoe groot is die?
, nou hij is officieel nog echt pony!

_Suus17_ schreef:Ik vind het niets geks, een volwassene op een pony. Pony´s zijn zo totaal anders dan paarden, als je daar meer mee hebt, waarom niet?
Mijn pony is nog geen 1.30 maar ik krijg vrijwel nooit commentaar. Iedereen vindt hem supergaaf. Commentaar over dat ik met m'n 1.63 te groot ben, heb ik zelfs op bokt nog niet gehad!
Twee jaar geleden heb ik er een paard bijgekocht en hij is echt ontzettend lief en ik zou 'm nooit meer wegdoen. Maar als er nog eentje bijkomt, is het toch echt weer een kleine pony.