Persoonlijke prestaties Sjefke Janssen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 19:15

Katja schreef:
Waarom stuur je Sjef niet even een mailtje wat hij allemaal gedaan heeft in zijn leven. Kan hij je vast vertellen.

Hij vraagt het híer en jullie kunnen het blijkbaar niet vertellen.
Dat is ook een antwoord.

Shadow0

FaberSmid schreef:
Wonderbaarlijk is dat er zo weinig bekend is en wat bekend is tegenstrijdigheden heeft. Iemand die SJEF Janssen van een hippische opleiding kent? Iemand die weet wanneer hij coach en trainer van USA was?

Heel de USA? Nee, een dorpje bleef dapper weerstand bieden :D

PS, ik begrijp dat je een internationale buitenlandse opvoeding hebt gehad en het daarom niet kon weten, maar in Nederland is het gebruikelijk om een naam te schrijven met 1 hoofdletter aan het begin, dus 'Sjef' en niet 'SJEF'. Hoofdletters worden hier op het forum doorgaans gebruikt om de nadruk ergens op te leggen, niet om een naam te spellen.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 19:15

Katja schreef:
Waarom stuur je Sjef niet even een mailtje wat hij allemaal gedaan heeft in zijn leven. Kan hij je vast vertellen.

Bedankt voor de tip.

Janine1990

Huertecilla schreef:
Janine1990 schreef:
Aaah, nou bij deze: Intenties zijn gevonden :D

Modjes, er kan een slotje op dit topic.

Dat gebeurt vanzelf door het valsewijven wat nu weer de kop opsteekt bij gebrek aan inhoudelijk argumenten.

Enneh Janine, voor menigeen is de Hollandse School reden voor plaatsvervangend schaamrood.
De ts vraagt wat eigenlijk de ínhoud is van Dr.Jansen.
Niets mis mee met die vraag.

Dat is een kwestie van verschillen van normen en waarden.
Laat ik zeggen: Ik oordeel niet voordat ik iets van dichtbij heb gezien.
Meest verstandige dat een mens kan doen :)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 19:16

Huertecilla schreef:
Hij vraagt het híer en jullie kunnen het blijkbaar niet vertellen.
Dat is ook een antwoord.

Nee, dat is een conclusie ;) Het zou ook zo kunnen zijn dat men het niet wil vertellen :)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 19:17

Janine1990 schreef:
Google is je vriend :D

Daarnaast, er zijn genoeg data wel terug te vinden op internet. Zoek maar eens op EK 1984 dressuur, wedden dat je op een goede datum komt? Joh, wat doe je moeilijk?
Waarom zouden er prestaties worden verzonnen (zo lijkt de ondertoon in ieder geval te zijn), als de huidige beschikbare communicatiemiddelen alles terstond in twijfel zullen trekken?
Daarnaast, lees eerste en biografie, alvorens vragen te gaan stellen.
Pas wanneer men heeft gelezen, komen er vragen.
Niet daarvoor.

U weet niet wat ik wel en niet heb gedaan, u kan daarom alleen maar verkeerde conclusies trekken.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 19:17

FaberSmid schreef:
U weet niet wat ik wel en niet heb gedaan, u kan daarom alleen maar verkeerde conclusies trekken.

Je zou het kunnen uitleggen... Dat spaart mensen het doen van dubbel werk :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 19:18

Nou, vertel me dan maar het tegenovergestelde :D
Wat je wel en niet hebt gedaan, want dat lees ik ook nergens.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 19:18

Shadow0 schreef:
FaberSmid schreef:
Wonderbaarlijk is dat er zo weinig bekend is en wat bekend is tegenstrijdigheden heeft. Iemand die SJEF Janssen van een hippische opleiding kent? Iemand die weet wanneer hij coach en trainer van USA was?

Heel de USA? Nee, een dorpje bleef dapper weerstand bieden :D

PS, ik begrijp dat je een internationale buitenlandse opvoeding hebt gehad en het daarom niet kon weten, maar in Nederland is het gebruikelijk om een naam te schrijven met 1 hoofdletter aan het begin, dus 'Sjef' en niet 'SJEF'. Hoofdletters worden hier op het forum doorgaans gebruikt om de nadruk ergens op te leggen, niet om een naam te spellen.

Schrijf expres SJEF zodat het duidelijk is dat ik geen Sjefke meer schrijf, aangezien er zo veel problemen om de echte bekende naam Sjefke Janssen gemaakt wordt. Vandaar ook mijn nadruk, zoals u al schrijft.

Janine1990

Re: Persoonlijke prestaties Sjefke Janssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 19:19

Nou dat was al duidelijk, zo'n 5 pagina's geleden... :+

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 19:19

Maar je kunt via Google een overzicht krijgen van de presentaties van Sjef. Wat wilt je dan nog meer weten?

Of er iemand is die dingen kan vertellen die niet op Google terug te zien zijn?

Maar dan is dit toch nog steeds geen punt van discussie?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 19:21

Janine1990 schreef:

Al zou ik het schrijven, wordt toch niet gelezen of verkeerde conclusie getrokken. Krijg geen normaal antwoord op de vraag of inhoudelijke deelname in de discussie op de bokkers na die dat wel kunnen.
Ik val SJEF Janssen niet aan, maar wordt wel aangevallen en uitgedaagd negatief te gaan schrijven.
Maar daar is dit het verkeerde topic voor, dus blijf ik me netjes gedragen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 19:22

Je probeert het ook niet, dus wie trekt hier verkeerde conclusies? :o?

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 19:23

FaberSmid schreef:
Janine1990 schreef:

Al zou ik het schrijven, wordt toch niet gelezen of verkeerde conclusie getrokken.

Waarom start je dan een topic ? B-)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 19:25

FaberSmid schreef:
Schrijf expres SJEF zodat het duidelijk is dat ik geen Sjefke meer schrijf, aangezien er zo veel problemen om de echte bekende naam Sjefke Janssen gemaakt wordt. Vandaar ook mijn nadruk, zoals u al schrijft.

Zou je kunnen uitleggen wat je met 'echte bekende naam' bedoeld? En waarom de nadruk? Misschien dat die de allereerste keer relevant was (ik betwijfel het), maar op dit moment komt het op mij vooral heel kinderachtig over. Het getuigt in elk geval niet van veel respect of oprechte interesse. Niet naar Sjef Janssen (door zijn keuze te negeren, en vervolgens een heel vertoon van te maken dat je het nu anders typt 'omdat het moet' toon je namelijk dat je zijn keuze en dus zijn persoon niet bepaald respecteert), niet naar de mods die al bijzonder vriendelijk zijn een derde kans te geven, en niet naar de medelezers wier hulp je zou willen inroepen.

Aan alle meelezers: ik hoop dan ook van harte dat mensen die meer weten over Sjef Janssen NIET bijdragen aan dit topic met nuttige informatie, maar deze pas delen op het moment dat er op een volwassen, oprechte en eerlijke manier geschreven wordt. Op deze manier hoop ik dat er niemand aan meewerkt.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 19:26

Dat is beschreven en is te lezen.

Knavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 19:27

Het leven is vaak een zeer goede leerschool. En aangezien Sjef geen 18 meer is, geen hippische opleiding heeft afgerond en desondanks als succesvol mag worden bestempeld, concludeer ik dat hij op deze manier zijn opleiding heeft genoten.
Anky heeft ook geen diploma van Deurne. Tineke Bartels ook niet. Ik betwijfel of de klassieke duitse leermeesters, zoals Theodorescu en Klimke, erkend hippisch onderwijs hebben genoten.
Sjef Janssen bewijst keer op keer dat hij door zijn lesmethoden en coaching combinaties weet te krijgen zoals de FEI ze graag ziet.
Kijk, ik hoef geen les van hem (maar eerlijk is eerlijk, zou ik het gratis aangeboden krijgen, dan ga ik graag om een oordeel te vormen gebaseerd op eigen ervaring). Ik zou liever lessen bij Tineke Bartels, omdat ik haar sympathieker vind overkomen. En minder belastend voor het paard. Maar haar dochter is ook een fanatieke pupil van Anky en Sjef ('t is immers een twee-eenheid), en is daardoor alleen maar nog hoger op de ranglijst gekomen. Dus wat prestaties betreft, kan je beter bij Sjef lessen.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 19:30

Shadow0 schreef:
Zou je kunnen uitleggen wat je met 'echte bekende naam' bedoeld? En waarom de nadruk? Misschien dat die de allereerste keer relevant was (ik betwijfel het), maar op dit moment komt het op mij vooral heel kinderachtig over. Het getuigt in elk geval niet van veel respect of oprechte interesse. Niet naar Sjef Janssen (door zijn keuze te negeren, en vervolgens een heel vertoon van te maken dat je het nu anders typt 'omdat het moet' toon je namelijk dat je zijn keuze en dus zijn persoon niet bepaald respecteert), niet naar de mods die al bijzonder vriendelijk zijn een derde kans te geven, en niet naar de medelezers wier hulp je zou willen inroepen.

Aan alle meelezers: ik hoop dan ook van harte dat mensen die meer weten over Sjef Janssen NIET bijdragen aan dit topic met nuttige informatie, maar deze pas delen op het moment dat er op een volwassen, oprechte en eerlijke manier geschreven wordt. Op deze manier hoop ik dat er niemand aan meewerkt.

Met de echte bekende naam bedoel ik wat er staat, zal het u proberen uit te leggen. Het is de echte naam die van vader op zoon gegeven is. En omdat zowel vader als zoon niet onbekend zijn, is het ook de echte bekende naam Sjefke Janssen. Maar is mij gevraagd SJEF Janssen te schrijven, hoeveel problemen er van een naam gemaakt worden is wonderbaarlijk.

Apple

Re: Persoonlijke prestaties Sjefke Janssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 19:33

Ik zet een slotje op dit topic. Waar de TS heen wil is nog steeds onduidelijk. Daarnaast, als iemand er voor gekozen heeft om door het leven te gaan als Sjef Janssen dan is het aan ons om die keuze te respecteren.
(opnieuw: Doris Day wordt ook niet Doris Kappelhoff genoemd)

Aangezien het nog steeds onduidelijk is waar de TS de discussie eigenlijk over wil voeren zet ik een slotje. Ik raad de TS dan ook aan om geen nieuw topic te openen.