Totilas, is het niet te extreem?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 20:52

pharagirlke schreef:
Heb je de vorige pagina gelezen? Er zijn zat dergelijke foto's te vinden.

Hoe bedoel je dat dat er wel betere foto's te vinden zijn of juist niet?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 20:53

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 20:54

sporter schreef:
Daarom staat deze foto ook niet op de begin pagina. Anders hebben de mauwers niks om over te mauwen.

Natuurlijk, we moeten allemaal dit extreme mooi vinden anders zijn me mauwers of hebben nergens verstand van. Ik dacht al waar blijven ze toch.

Mensen baseren zich hier niet alleen op foto's hoor, denk dat ze allemaal op zijn minst wel een filmpje van deze combinatie hebben gezien en niet iedereen krijgt kippenvel van deze combinatie.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 20:58

ThePast03 schreef:
sporter schreef:
Daarom staat deze foto ook niet op de begin pagina. Anders hebben de mauwers niks om over te mauwen.

Natuurlijk, we moeten allemaal dit extreme mooi vinden anders zijn me mauwers of hebben nergens verstand van. Ik dacht al waar blijven ze toch.

Mensen baseren zich hier niet alleen op foto's hoor, denk dat ze allemaal op zijn minst wel een filmpje van deze combinatie hebben gezien en niet iedereen krijgt kippenvel van deze combinatie.

Nee hoor gewoon toegeven dat je ergens geen verstand van hebt mag ook

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Totilas, is het niet te extreem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:00

Wauw, dus omdat je iets niet mooi vind, heb je er maar gelijk geen verstand van? Wat leef jij in een prachtig zwart/witte utopie zeg :D

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:01

sporter schreef:

Ik zal me ook nog eens herhalen. Het enige argument pro dat hiervoor rest is 'mooi vinden'. En blijkbaar is de jury van dat oordeel. Een hoop mensen in dit topic echter niet. Die zijn van mening dat in dressuur andere dingen zouden moeten beloond worden als een plaatje.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:03

_San87_ schreef:
Wauw, dus omdat je iets niet mooi vind, heb je er maar gelijk geen verstand van? Wat leef jij in een prachtig zwart/witte utopie zeg :D

Nee zo'n scoren rijden, die beoordeelt is door professionele mensen die allemaal al jaren in de sport mee draaien en dan roepen dat het waardeloos is dan heb heb je geen bord voor je kop wil je zeggen.

E_Nalanta

Dressuur is inderdaad anders geweest, veeeeel beter IMO. Klassiek is dé dressuur vind ik, dit is tsja, beetje verkrachting ofzo :+
Maar om hier nu een discussie over te voeren maakt de werkelijkheid nog niet veel anders dan die nu is....

FaberSmid

Sporter dus ieder die "tegen" de hollandse school ruiters en hun manier van rijden is, heeft geen verstand van zaken?
Dan weten wij wel wat uw verstand van zaken is.
Het is maar goed dat menig mens een stuk wijzer kan worden, door het lezen van de boeken van Baucher, zijn leerlingen en anderen grootmeesters.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:04

sporter schreef:

Omdat ik geen kippenvel krijg van deze combinatie heb ik er geen verstand van? Als jij dat vindt is dat prima hoor.
Neemt niet weg dat we er nog wel over mogen discusseren lijkt me aangezien het toch echt de toeschouwers zijn die de sport mogelijk maakt voor de proffesionele sporter. Zonder publiek geen inkomsten meer.

Als het grote publiek dit niet mooi zou vinden hebben ze toch echt een probleem, of dat nu een kwestie van "er geen verstand van hebben" is of niet. ;)

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:05

Bandida schreef:
sporter schreef:

Ik zal me ook nog eens herhalen. Het enige argument pro dat hiervoor rest is 'mooi vinden'. En blijkbaar is de jury van dat oordeel. Een hoop mensen in dit topic echter niet. Die zijn van mening dat in dressuur andere dingen zouden moeten beloond worden als een plaatje.

Dan word het tijd voor die mensen om eens heel hard te gaan oefenen en mee doen in de competitie of clinics geven waardoor de rest van onnozel paarden sport land die het blijkbaar allemaal verkeerd zien eens wakker te maken. In plaats van anoniem te klagen acht je pc.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:05

sporter schreef:
Nee zo'n scoren rijden, die beoordeelt is door professionele mensen die allemaal al jaren in de sport mee draaien en dan roepen dat het waardeloos is dan heb heb je geen bord voor je kop wil je zeggen.

Of ga het topic even lezen of quote mij eens waar iemand gezegd heeft dat het waardeloos is?
Als je niet begrijpt waar dit topic over gaat kun je er ook voor kiezen om er niet in te reageren natuurlijk.

unlimited1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:06

als je hier enkele reactie's leest zou je al bang hebben om je eigen mening neer te schrijven hier, iedreen heeft toch recht op zen eigen mening???

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

sporter schreef:
_San87_ schreef:

Jury. De jury beoordeeld wat hij/zij mooi vind. Dat de jury dit 'spektakel' graag ziet en hoog beloond, zegt meer over de juryleden en de blinde schapen die achteloos volgen, dan over mij. Dit soort bewegingen worden in geen enkele FEI richtlijn beschreven of gewaardeerd. Volgens de officiele FEI richtlijnen, zou Edward zelfs standaard onderaan moeten eindigen. Maar daar hoor je ook geen kip over.

sporter

ThePast03 schreef:
sporter schreef:

Omdat ik geen kippenvel krijg van deze combinatie heb ik er geen verstand van? Als jij dat vindt is dat prima hoor.
Neemt niet weg dat we er nog wel over mogen discusseren lijkt me aangezien het toch echt de toeschouwers zijn die de sport mogelijk maakt voor de proffesionele sporter. Zonder publiek geen inkomsten meer.

Als het grote publiek dit niet mooi zou vinden hebben ze toch echt een probleem, of dat nu een kwestie van "er geen verstand van hebben" is of niet. ;)

Maar het grote publiek langs de kant vond het wel mooi. En euhm bokt is niet het grote publiek hoor in iedergeval niet het betalende publiek wat zo'n EK mogenlijk maakt.

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:07

sporter schreef:

Een kritisch naar je eigen sport kijken is ook een optie.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:07

sporter schreef:
Dan word het tijd voor die mensen om eens heel hard te gaan oefenen en mee doen in de competitie of clinics geven waardoor de rest van onnozel paarden sport land die het blijkbaar allemaal verkeerd zien eens wakker te maken. In plaats van anoniem te klagen acht je pc.

Of we blijven gewoon massaal weg van dressuurwedstrijden?
Niemand klaagt hier, we hebben het hier gewoon over persoonlijke voorkeur.

Ik vind het prachtig voor Edward dat hij EK is geworden en ik gun het hem van harte, maar dat neemt niet weg dat ik geen kippenvel krijg van zijn optredens.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:08

Gelukkig dat we mensen zoals jij hebben. Mag ik vragen wat je al gedaan hebt om deze wan toestanden aan te pakken? Misschien je zelf aanmelden als jury?

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:09

ThePast03 schreef:
sporter schreef:

Of we blijven gewoon massaal weg van dressuurwedstrijden?
Niemand klaagt hier, we hebben het hier gewoon over persoonlijke voorkeur.

Ik vind het prachtig voor Edward dat hij EK is geworden en ik gun het hem van harte, maar dat neemt niet weg dat ik geen kippenvel krijg van zijn optredens.

We? wie van de gene die hier lopen te klagen was bij het EK?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:10

sporter schreef:
Gelukkig dat we mensen zoals jij hebben. Mag ik vragen wat je al gedaan hebt om deze wan toestanden aan te pakken? Misschien je zelf aanmelden als jury?

Heb je het tegen mij?

Wantoestanden is wel een groot woord he :') Ik vind iets niet mooi, het hoort niet zo volgens de FEI regelementen en meteen moet ik maar jurylid worden om deze wantoestanden aan te pakken?

Ik geef gewoon mijn mening, die door meer mensen gedeeld worden, nationaal EN internationaal :)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:10

sporter schreef:
Maar het grote publiek langs de kant vond het wel mooi. En euhm bokt is niet het grote publiek hoor in iedergeval niet het betalende publiek wat zo'n EK mogenlijk maakt.

Daarom staat er ook het woordje "als". Goed lezen aub.

Maar als het grote publiek het werkelijk fantastisch vindt zullen alle organisaties wel heel blij zijn en zijn de dressuurwedstrijden op dit niveau binnen de kortste keren uitverkocht.

Maar wat ik bedoelde is dat het werkelijk onzinnig is om het publiek wat het mogelijk maakt dat deze sporters inkomsten hebben af te wijzen met: doe het zelf eerst maar eens beter. Wij zijn degene die ervoor zorgen dat ze wedstrijden en sponsors hebben en mogen dus best vertellen wat we wel en niet mooi vinden. ;)

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:11

Bandida schreef:
sporter schreef:

Een kritisch naar je eigen sport kijken is ook een optie.

Daar is niks mis mee en is ook zeker nodig. Maar roepen wat er allemaal verkeerd is zonder met alternatieve te komen of te laten zien hoe het wel moet is nutteloos.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:12

sporter schreef:
We? wie van de gene die hier lopen te klagen was bij het EK?

Ga eerst het topic eens doorlezen voordat je het over klagen gaat hebben.
Dit gaat helemaal nergens meer over, behalve dat het een trieste poging is om mensen de mond te snoeren.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:12

Waarom moet iemand komen met hoe het wel moet? Ik geloof dat iedereen, incluis Edward, best weet hoe het wel moet. *mompelt iets van Scala der Ausbildung*

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:13

ThePast03 schreef:
sporter schreef:

Daarom staat er ook het woordje "als". Goed lezen aub.

Maar als het grote publiek het werkelijk fantastisch vindt zullen alle organisaties wel heel blij zijn en zijn de dressuurwedstrijden op dit niveau binnen de kortste keren uitverkocht.

Maar wat ik bedoelde is dat het werkelijk onzinnig is om het publiek wat het mogelijk maakt dat deze sporters inkomsten hebben af te wijzen met: doe het zelf eerst maar eens beter. Wij zijn degene die ervoor zorgen dat ze wedstrijden en sponsors hebben en mogen dus best vertellen wat we wel en niet mooi vinden. ;)

Volgens mij gaan de bekende dressuur wedstrijden ook erg hard kwa kaart verkoop.
Bokt is niet het publiek dat het mogenlijk maakt dat de sporters de sport kunnen beoefenen.