Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
FaberSmid schreef:Midgie omdat ik anders van mening ben dan u, wil niet zeggen dat ik alles ben wat u beschreven heeft. Wat u heeft geschreven aan mij kan ik niet positief opvatten, omdat u het netjes geschreven heeft. Vooral uw laatste opmerking is onder de gordel, maar dat is mijn mening.
midgie schreef:Hoe kunt u een mening hebben als u niet weet waar u het over heeft in dit geval ?
Omdat de theorie en praktijk niet overeen komen.
Ooit met deze man gesproken of les gehad of u in zijn methode verdiept??
Niet gesproken wel in verdiept.
Ik vind u ook erg negatief in u antwoorden en niet alleen in dit topic,
Heeft u verder wel plezier in u leven?
Ja
Of is alles negatief in u ogen?
Nee
Dus zorg dat u een mening kan hebben over iets en verdiep u er in, en praat dan nog eens verder en kijk of u uit iets negatiefs ook iets positiefs kan halen, het is te hopen dat u niet met paarden werkt, want weet niet of u het weet, een paard reageert soms best heftig op negatief in gestelde mensen.
Dit is geen vraag maar een persoonlijke belediging en aanval.
FaberSmid schreef:Precies die krijg je, dat bedoel ik met die krijg je benoemd is dat met grootmeester ook niet zoals bijvoorbeeld Sir?
russel schreef:FaberSmid schreef:Precies die krijg je, dat bedoel ik met die krijg je benoemd is dat met grootmeester ook niet zoals bijvoorbeeld Sir?
Ik begrijp wat je bedoelt, maar hij zal die titel ook gekregen hebben. Het is een officiële titel en misbruiken is strafbaar, dus ik denk niet dat hij zo dom is om met naam en toenaam les te gaan geven, clinics, website en alle ratteplan als hij maar een nepper is...
En als ik nou onthoud wie jullie zijn, lijkt het me leuk een keer te komen kijken eigenlijk! FaberSmid schreef:FaberSmid schreef:Precies die krijg je, dat bedoel ik met die krijg je benoemd is dat met grootmeester ook niet zoals bijvoorbeeld Sir?
Ik begrijp wat je bedoelt, maar hij zal die titel ook gekregen hebben. Het is een officiële titel en misbruiken is strafbaar, dus ik denk niet dat hij zo dom is om met naam en toenaam les te gaan geven, clinics, website en alle ratteplan als hij maar een nepper is...
Van wie heeft hij die dan gekregen?
, maar ik denk dat Marijke de Jong van paardenbegrijpen.nl het wel weet, zij heeft haar opleiding via hem gehad. Ik denk dat als je haar mailt dat je uitvoerig antwoord krijgt, ook zij heeft nl een titel gekregen. Ben dan ook wel benieuwd van wie... Elpharo schreef:Hmmm....dit is jammer- het is een leuk topic, midgie, waarom de negativiteit? Je verwijt FS van negatief gedrag, maar je doet het zelf eigenlijk net zo? Waarom de persoonlijke opmerkingen tegen iemand die je niet kent maar die kritisch is?
!
FaberSmid schreef:midgie schreef:Hoe kunt u een mening hebben als u niet weet waar u het over heeft in dit geval ?
Omdat de theorie en praktijk niet overeen komen.
Ooit met deze man gesproken of les gehad of u in zijn methode verdiept??
Niet gesproken wel in verdiept.
Ik vind u ook erg negatief in u antwoorden en niet alleen in dit topic,
Heeft u verder wel plezier in u leven?
Ja
Of is alles negatief in u ogen?
Nee
Dus zorg dat u een mening kan hebben over iets en verdiep u er in, en praat dan nog eens verder en kijk of u uit iets negatiefs ook iets positiefs kan halen, het is te hopen dat u niet met paarden werkt, want weet niet of u het weet, een paard reageert soms best heftig op negatief in gestelde mensen.
Dit is geen vraag maar een persoonlijke belediging en aanval.
Elpharo schreef:ElCid- die kijk-kosten zijn echt heel netjes....van de uur-les-kosten, daar schrik ik altijd van...maar dat komt gewoon omdat ik niet goed genoeg rijd om daar baat bij te hebben. Wie weet komt dat nogEn als ik nou onthoud wie jullie zijn, lijkt het me leuk een keer te komen kijken eigenlijk!