Bent Branderup grootmeester?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:25

Professor, mag ik vragen waar u les geeft, op welk nivo en wat uw eigen ruiterervaring is?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 20:26

Is het niet een titel die je benoemd krijgt, zoals Sir?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:27

Sir, krijg je toch door de koningin?

FaberSmid

Re: Bent Branderup grootmeester?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 20:29

Precies die krijg je, dat bedoel ik met die krijg je benoemd is dat met grootmeester ook niet zoals bijvoorbeeld Sir?

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:32

Dit zegt Van Dale er over.

groot·mees·ter de; m,v -s
1 hoogste bestuurder ve ridderorde of hofhouding
2 iem die ergens bijzonder goed in is
3 (houder van) de hoogste titel van bekwaamheid in het schaak- en damspel

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:38

hopla schreef:
Professor, mag ik vragen waar u les geeft, op welk nivo en wat uw eigen ruiterervaring is?

Waarom???

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:39

Professor schreef:
hopla schreef:

Waarom???

Interesse.
Wat me ook interesseert is waar u uw opleiding heeft genoten.

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:52

hopla schreef:

Wat me ook interesseert is waar u uw opleiding heeft genoten.

Kunt u hier en daar nalezen.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 20:57

Denk dat Professor van een Duitse opleiding genoten heeft en van de grote ruiters en instructeurs les heeft gehad?

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 21:00

Waar kan ik die informatie vinden dan Professor?

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 21:03

FaberSmid schreef:
Midgie omdat ik anders van mening ben dan u, wil niet zeggen dat ik alles ben wat u beschreven heeft. Wat u heeft geschreven aan mij kan ik niet positief opvatten, omdat u het netjes geschreven heeft. Vooral uw laatste opmerking is onder de gordel, maar dat is mijn mening.

Gaat er niet om dat u anders ben van mening, maar gaat er om waar u mening vandaan komt en waarom u mening zo negatief is?
U komt negatief over en kan zijn dat ik mij vergis , maar ik stelde wat vragen aan u en u ziet daar gelijk weer het negatieven in??
Maar hiermee heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vragen ???

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 21:08

midgie schreef:
Hoe kunt u een mening hebben als u niet weet waar u het over heeft in dit geval ?

Omdat de theorie en praktijk niet overeen komen.

Ooit met deze man gesproken of les gehad of u in zijn methode verdiept??

Niet gesproken wel in verdiept.

Ik vind u ook erg negatief in u antwoorden en niet alleen in dit topic,
Heeft u verder wel plezier in u leven?

Ja

Of is alles negatief in u ogen?

Nee

Dus zorg dat u een mening kan hebben over iets en verdiep u er in, en praat dan nog eens verder en kijk of u uit iets negatiefs ook iets positiefs kan halen, het is te hopen dat u niet met paarden werkt, want weet niet of u het weet, een paard reageert soms best heftig op negatief in gestelde mensen.

Dit is geen vraag maar een persoonlijke belediging en aanval.

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 21:19

hopla schreef:
Waar kan ik die informatie vinden dan Professor?

FaberSmid heeft gelijk, maar ik heb ook mijn opleiding in Nederland genoten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 21:21

FaberSmid schreef:
Precies die krijg je, dat bedoel ik met die krijg je benoemd is dat met grootmeester ook niet zoals bijvoorbeeld Sir?

Ik begrijp wat je bedoelt, maar hij zal die titel ook gekregen hebben. Het is een officiële titel en misbruiken is strafbaar, dus ik denk niet dat hij zo dom is om met naam en toenaam les te gaan geven, clinics, website en alle ratteplan als hij maar een nepper is...

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 21:24

Professor,
Oké, alleen ben ik nog niet echt veel wijzer.
Jammer, ik ben oprecht geinteresseert maar de info die u mij geeft is voor mij niet toereikend.
En dan ben ik nog niet eens blond :o?

Ik ga te bed.
Welterusten allemaal.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 21:27

russel schreef:
FaberSmid schreef:

Ik begrijp wat je bedoelt, maar hij zal die titel ook gekregen hebben. Het is een officiële titel en misbruiken is strafbaar, dus ik denk niet dat hij zo dom is om met naam en toenaam les te gaan geven, clinics, website en alle ratteplan als hij maar een nepper is...

Van wie heeft hij die dan gekregen?

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 21:28

Hmmm....dit is jammer- het is een leuk topic, midgie, waarom de negativiteit? Je verwijt FS van negatief gedrag, maar je doet het zelf eigenlijk net zo? Waarom de persoonlijke opmerkingen tegen iemand die je niet kent maar die kritisch is? Is het erg dat iemand vragen heeft bij iemand's naam en rijstijl? Lijkt mij niet. Feit dat FS kritisch is zegt niet meteen dat FS permanent faliekant tegen Bent is, en zo wel, dan nog vergaat de wereld niet. Liever een fijne discussie dan alleen maar raggen op iets....

Dit topic zet me wel aan het denken dat ik misschien ook wel eens naar een les van hem wil kijken. Op dit moment denk ik niet dat een les rijden toegevoegde waarde heeft. Maar kijken kan heel leuk en leerzaam zijn tenslotte.

Professor- ik had nog nooit op uw onderschrift geklikt, die "is dit mooi?" Mijn hemel. Ik kijk nooit veel naar wat Anky doet, maar dit...ouch! Klimke daarna is echt een zegen om naar te kijken. Moest ik even kwijt....

ElCid- die kijk-kosten zijn echt heel netjes....van de uur-les-kosten, daar schrik ik altijd van...maar dat komt gewoon omdat ik niet goed genoeg rijd om daar baat bij te hebben. Wie weet komt dat nog :) En als ik nou onthoud wie jullie zijn, lijkt het me leuk een keer te komen kijken eigenlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 21:33

FaberSmid schreef:
FaberSmid schreef:

Van wie heeft hij die dan gekregen?

Ja dat weet ik niet :D , maar ik denk dat Marijke de Jong van paardenbegrijpen.nl het wel weet, zij heeft haar opleiding via hem gehad. Ik denk dat als je haar mailt dat je uitvoerig antwoord krijgt, ook zij heeft nl een titel gekregen. Ben dan ook wel benieuwd van wie...

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 21:34

Beter is het aan de directe bron te vragen?

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 22:02

Elpharo schreef:
Hmmm....dit is jammer- het is een leuk topic, midgie, waarom de negativiteit? Je verwijt FS van negatief gedrag, maar je doet het zelf eigenlijk net zo? Waarom de persoonlijke opmerkingen tegen iemand die je niet kent maar die kritisch is?
!

Ik ben helemaal niet negatief, ik stel vragen waarom iemand zo negatief is als hij die persoon nooit heeft ontmoet en waarom hij van deze mening is ? Dus zomaar wat vragen , is niks mis mee toch?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 22:06

FaberSmid schreef:
midgie schreef:
Hoe kunt u een mening hebben als u niet weet waar u het over heeft in dit geval ?

Omdat de theorie en praktijk niet overeen komen.

Ooit met deze man gesproken of les gehad of u in zijn methode verdiept??

Niet gesproken wel in verdiept.

Ik vind u ook erg negatief in u antwoorden en niet alleen in dit topic,
Heeft u verder wel plezier in u leven?

Ja

Of is alles negatief in u ogen?

Nee

Dus zorg dat u een mening kan hebben over iets en verdiep u er in, en praat dan nog eens verder en kijk of u uit iets negatiefs ook iets positiefs kan halen, het is te hopen dat u niet met paarden werkt, want weet niet of u het weet, een paard reageert soms best heftig op negatief in gestelde mensen.

Dit is geen vraag maar een persoonlijke belediging en aanval.

Heeft u mijn antwoorden al gelezen?

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 22:09

Ja die heb ik gelezen, jammer dat u zich aan gevallen voelt, was zeker geen aanval, wat ik al eerder zei het zijn vragen en het is mijn mening dat u negatief overkomt, maar is ook heel moeilijk te beoordelen via de pc toch??

Maar waarom klopt de theorie niet met de praktijk??

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 07:26

FS ben je stelselmatig iedereen aan het afzeiken die niet in jouw plaatje past? Heb je geen leven ofzo? Eerst Sjef , Anky, Edward en nu Brent. who's next?[/quote]

Ja ik ben iedereen stelselmatig aan het afzeiken, wat denkt u nu zelf? Ik plaats mijn mening, ook als die niet uw mening is.[/quote]
Misschien moet u eens minder een mening over iedereen hebben en zich eerst eens ergens in verdiepen alvorens wat te roepen

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 10:27

Elpharo schreef:
ElCid- die kijk-kosten zijn echt heel netjes....van de uur-les-kosten, daar schrik ik altijd van...maar dat komt gewoon omdat ik niet goed genoeg rijd om daar baat bij te hebben. Wie weet komt dat nog :) En als ik nou onthoud wie jullie zijn, lijkt het me leuk een keer te komen kijken eigenlijk!

Komen kijken mag altijd, na een berichtje. Op onze website kan je info vinden.

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 10:34

Ik ben nu bezig met rechtrichten volgens deze methode en wat ik begrijp is dat je een opleiding volgt en dan bij iedere stap die je haalt of aflegt je een ridder in de zoveelste orde wordt. Doe je een opleiding op het eerste niveau dan ben je ridder in de eerste orde enz. enz., totdat je Grootmeester bent geworden.