Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pharagirlke schreef:Hij sleept nog net de bak niet met zijn achterbenen...Ik mag hopen dat dat niet het toekomstige dressuurbeeld zal worden.
pharagirlke schreef:Van een appuyement bedoel je?
Waar blijven die filmpjes van u en professor? Want in mijn beleving zijn jullie twee al ongeveer ehm... alles bij elkaar een 25tal pagina's lang Anky aan het afkraken, maar filmpjes van uzelve heb ik nog niet gezien....
Gek overigens, dat er niet onderbouwd gereageerd word op mij ondanks dat ik dat wel constant op u heb gedaan... Dus betekent dat dat ik eigenlijk gelijk heb? En dat Dr Rainer Klimke misschien toch niet zóveel verschild van houding met Anky behalve het feit dat Anky een rechte rug heeft?

Ze konden haar nog niet meteen goed zetten omdat ze haar anders te kort moesten bekappen en haar binnen houden is geen optie. Op weide heeft ze tijdens die periode een rare bokkensprong gemaakt en ze is gevallen. De dag er na was ze onregelmatig. Vermoedelijk is dat de "druppel" geweest voor een spiertje.
Inmiddels is ze met de nodige rust weer zo goed als nieuw en woensdag word ze voor de 2e keer bekapt om haar weer recht te zetten.
Daarna mogen we weer opbouwen. Geduld is een schone deugd
Kan misschien wel vragen of ik Mieke haar paard mag lenen
Die kan het wel allemaal
pharagirlke schreef:Van een appuyement bedoel je?
Waar blijven die filmpjes van u en professor? Want in mijn beleving zijn jullie twee al ongeveer ehm... alles bij elkaar een 25tal pagina's lang Anky aan het afkraken, maar filmpjes van uzelve heb ik nog niet gezien....
Gek overigens, dat er niet onderbouwd gereageerd word op mij ondanks dat ik dat wel constant op u heb gedaan... Dus betekent dat dat ik eigenlijk gelijk heb? En dat Dr Rainer Klimke misschien toch niet zóveel verschild van houding met Anky behalve het feit dat Anky een rechte rug heeft?

(aan niemand overigens behalve aan haar lesgever dan). Terecht... Hij is veel te kostbaar daar voor.
Zal kijken of ik morgen de camera kan krijgen.
pharagirlke schreef:?
Trouwens, over beweeglijke onderbenen gesproken:
http://www.sportgate.de/typo3temp/pics/ ... 03f0fd.jpg
pharagirlke schreef:Dat Edward Gal niet kan zitten zal ik je niet tegen sprekenIk snap nog steeds niet hoe die vent zo verschrikkelijk kan zitten...
Het gaat om Edward Gal
Als we dan spreken over een ruiter die met harde hand en beweeglijke onderbenen (en gemeen gebruikte sporen) rijd, dan mag Edward Gal zeker naar boven komen. Het is al verbeterd tov "vroegah" maar het is nog steeds verschrikkelijk... Dat hoort niet voor een ruiter op dat niveau.
Zeker geen onbeleefde woorden iig.
Ik zie menig manege ruiter beter zitten en fijner rijden. Maar ik kan me wel herinneren dat hij met Gribaldi nog minder vriendelijk reed als dat hij nu doet met Toti.