Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
M_EL_ISSA schreef:Samster: Woon jij 20 minuten bij haar vandaan? Kan je geen lesje geven aan haar?
Hoeft niet perfect te zijn, maar gewoon rijden op een vriendelijke manier is al genoeg!
SamSter schreef:M_EL_ISSA schreef:Samster: Woon jij 20 minuten bij haar vandaan? Kan je geen lesje geven aan haar?
Hoeft niet perfect te zijn, maar gewoon rijden op een vriendelijke manier is al genoeg!
Nee, ik woon 20 minuten bij die andere bokster vandaan die zei dat ze nog wel een paard had die ze kon rijden, Als ze dan streng is met dr handen merkt ze het wel, En ik bedoel als ze dan bij die ene bokster dr paard aan het temmen is ken ze binnen 20 minuten door naar mij ken ze de mijne ook lenen :p
chalinka schreef:IK HEB EEN ANDER HOOFDSTEL NU IK WEET WAT EEN MEXICAANSE NEUSRIEM IS
.chalinka schreef:IK HEB EEN ANDER HOOFDSTEL NU IK WEET WAT EEN MEXICAANSE NEUSRIEM IS

Phoebe_ schreef:Meid sorry hoor, maar toen ik een hele tijd terug langs jou passeerde dacht ik van God wat is dit hier...
Ze zien er helemaal niet verzogd uit, ze zijn mager, zien er helemaal niet gelukkig uit, ...
Achteraf kwam ik er achter dat het die van jou waren.
Ik kan nu best verstaan waarom ze er al niet echt happy uitzien...
Je beult gewoon ongeloofelijk met deze diertjes...
chalinka schreef:suleilitha schreef:Ik heb nog wel een kritische vraag, Chalinka, waarom enkel gebroken en geen dubbelgebroken bitje? En vanwaar een Mexicaanse neusriem, is ook mijn vraag.
WAT IS ER MIS MET ENKELGEBROKEN? MEXICAANS HOOFDSTEL HAD IK GEKREGEN, NU GEBRUIK IK ANDER