Citaat:Maar binnenkort dus een Sul en Kiwiko "op gevaarlijk paard" meeting? trekken jullie een harnas aan, dames?
*zucht* Het is GEEN GEVAARLIJK paard. Tsjongejonge zeg... Dit is een vrij normaal paard, maar wel gevoelig. Een gemiddelde beroepsruiter zal elke dag wel zo'n paard te rijden krijgen.
Ze is al m geweest, en heeft een ibop gelopen. Het enige is dat ze weer opgestart moet worden, en dan kan ze wat fris doen.
ik twijfel alleen wel of ik met die meeting in moet stemmen
Ik zit me net te bedenken dat het mss wel een beetje euh kinderachtig is om iemand op een paard te laten rijden om te kijken of diegene dat wel kan. Daarnaast kan het nogal vervelend worden als iemand er wel afvalt en zijn rug breekt oidCitaat:Kan aan mijn liggen dat ik hele rare dingen zeg of denk... Maar ik vind het alleen maar fijn als ik andere mensen ook blij kan maken met mijn paarden
Vind ik ook hoor
Maar daar gaat dit topic niet over.Citaat:laat dat nou 15 jaar lang mijn werk zijn geweest
Zonder vervelend te doen, dat geloof ik niet zo
Maar goed, ieder zijn plezier natuurlijk.
Over Sul kan je zelfs een recent topic opzoeken waar ze een aardig probleempaard weer voor een groot deel weer goed heeft. Als ik jou was zou ik eerst even research doen voor je mensen gaat beschuldigen van liegen.