Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lijntje87 schreef:maar er zijn denk ik wel 100000 van dit soort topics, waarom wordt daar niet op terug verwezen? er staat namelijk precies het zelfde in als dat hier allemaal vermeld staat.
(ja, ik kan gewoon niet, niet reageren)
casperrr schreef:Soms vallen dingen niet rijtechnisch op te lossen, en is het handig om er een hulpmiddel bij te helpen die je net dat beetje extra kan geven dat het wel lukt.
@Sjaantje: klopt maar vond het een mooi voorbeeld
sjaantje schreef:casperrr schreef:Soms vallen dingen niet rijtechnisch op te lossen, en is het handig om er een hulpmiddel bij te helpen die je net dat beetje extra kan geven dat het wel lukt.
@Sjaantje: klopt maar vond het een mooi voorbeeld
Ik vind het ook jammer dat niemand dáár nou eens op reageert. Wat ze daar slecht aan vinden..
Roos_s schreef:wat ik dus zeg, daar waar de rijkunst ophoudt van de ruiter worden de teugels erbij gehaald
En moeten we dan allemaal maar een Imke of Anky zijn? lijntje87 schreef:nou dan bij deze:
soms vallen dingen niet rijtechnisch op te lossen, vind ik niet kloppen. misschien kan JIJ het niet rijtechnisch oplossen. maar als we imke of anky het werk laten doen, hebben zij deze hulp teugels niet nodig?
idd ook zij gebruiken die middelen, maar vaak omdat ze aan paard er snel door willen hebben en daardoor die slof gebruiken.. als ze de tijd ervoor nemen zou het wel zonder kunnen....Roos_s schreef:doet een prof het per definitie goed dan? Zoals die manier waarop anky rijdt is niet mijn manier. Er zijn verschillende denkbeelden waarom iemand op een bepaalde manier rijdt. Die mensen rijden met slof om hun dier snel door iets heen te rijden.
idd moet iedereen het leren, maar moet je daarvoor hulpmiddelen hebben dan? naar mijn idee leer je het beter door het rijtechnisch op te lossen.. door een slof krijg je je paard misschien wel eerder nagevelijk, maar heb je daardoor geleert hoe je daar zelf naartoe moet leren rijden???
lijntje87 schreef:ow, geloof me, daar ben ik echt neit van onder de indruk.
ken genoeg personen die op hoog niveau presteren.
nou DIE paarden zijn pas zielig. hoe daarmee om wordt gegaan.
Ik ben er tevreden mee, ik behaal er goede resultaten in
Mijn paard heeft plezier en ik ook.
Daar gaat het toch allemaal om? Dat sommige mensen die hoog rijden hun paard niet goed hoeft te behandelen hoeft niet gelijk te betekennen dat andere mensen hun paard WEL goed behandelen op hoog niveau. Jammer dat je gelijk zo denkt! lijntje87 schreef:sjaantje schreef:WHAHA wat een giller Lijntje87
Misschien nog eens de rest van mijn posts lezen?????
? ik volg je niet
sjaantje schreef:lijntje87 schreef:ow, geloof me, daar ben ik echt neit van onder de indruk.
ken genoeg personen die op hoog niveau presteren.
nou DIE paarden zijn pas zielig. hoe daarmee om wordt gegaan.
bedankt he